|

درخواست شاه ماهی تراکتور از یک بازیکن این تیم!

- ریکاردو آلوز درخواست جالبی از رضا اسدی داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

گره نقل‌وانتقالاتی تراکتور که تا بدین لحظه در تمدید قرارداد رضا اسدی و محمدرضا اخباری ناموفق بوده و هیچ بازیکنی هم جذب قرمزها نشده، علاوه بر تی‌تی‌ها، باعث نگرانی ریکاردو آلوز هم شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ریکی که در کنار درخشش فنی همواره نشان داده دلبستگی خاصی به تیمش دارد و بازیکنی احساساتی است، در تازه‌ترین اقدام خود در قسمت نظرات پست اینستاگرامی رضا اسدی، از هم‌تیمی فصل گذشته خود با اموجی مربوط به “امضا کردن” خواسته که قراردادش را تمدید کند.

rggrrg

این واکنش ستاره پرتغالی با واکنش‌های مثبتی از سوی پرشورها مواجه شده و تی‌تی‌ها از ریکاردو بابت دلمشغولی‌ وی تمجید کرده‌اند.

حتما در جریان هستید که رضا اسدی هنوز با تراکتور برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. شنیده شده او اگر قصد داشته باشد در ایران به فوتبالش ادامه دهد، قطعا جایی جز تراکتور نخواهد رفت منتهی از دیروز که جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده، این خبر به گوش رسیده که نکونام قصد دارد رضا اسدی – که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد – را به استقلال ببرد و حالا همه منتظرند ببینند که بازیکن ملی‌پوش تراکتور، چه تصمیمی درباره آینده‌اش خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی