|

انتقاد تند اسطوره لیورپول از عملکرد عربستانی ها

کرگر از اینکه بازیکنانی باکیفیت بالا از اروپا راهی عربستان می‌شوند به هیچ‌وجه راضی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جیمی کرگر از نقل و انتقالات عربستان سعودی پس از منتشر شدن خبرهایی مبنی بر اینکه آنها به دنبال برناردو سیلوا هستند، راضی نیست و از آنها انتقاد کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ تعدادی از بازیکنان در تابستان امسال راهی لیگ برتر عربستان شده‌اند که کریم بنزما شاید بزرگ‌ترین نام از بین آن‌ها باشد؛ چرا که او رئال مادرید را ترک کرد و به الاتحاد این کشور پیوست. روبن نوس در 26 سالگی از وولوز به الهلال نقل مکان کرد، در حالی که انگولو کانته باشگاه چلسی را ترک کرد و به بنزما در اتحاد پیوست. در حال حاضر، کرگر اصرار دارد که چنین معاملاتی به خصوص برای بازیکنانی با کیفیت همچون برنارد سیلوا باید متوقف شود. جیمی کرگر در صفحۀ توییتری خود دراین‌باره نوشت:

برناردو سیلوا در سال‌های اوج خودش قرار دارد و یکی از بهترین بازیکنان اروپا در پنج سال گذشته بوده است! من نگران این نیستم که لیگ عربستان بازیکنان 30 ساله را بگیرد. اما صحبت در مورد بازیکنان جوانتر و امثال نوس و سیلواست که نگران کننده است و احساس می‌کنم این یک تغییر بازی است. سعودی‌ها گلف، رقابت‌های بزرگ بوکس را تصاحب کرده‌اند و حالا آنها می‌خواهند فوتبال را هم تصاحب کنند!! این سوءاستفاده از ورزش توسط سعودی‌ها باید متوقف شود!

چندی پیش نیز گری نویل، همکار جیمی کرگر در اسکای اسپورت، خواستار تحریم حضور بازیکنان لیگ برتر انگلیس به عربستان تا زمان مشخص شدن منبع مالی چنین نقل و انتقالاتی شده بود. به نقل از فابریتزیو رومانو و همچنین سایت اتلتیک، سعودی‌ها در ادامه تلاش‌های خود به منظور جذب ستارگان فوتبال اروپا، این بار برناردو سیلوا را هدف قرار داده‌اند و مذاکراتی با ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های وی داشته‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی