|

گزینه های جذاب برای گلری استقلال در فصل پیش رو

با توجه به احتمال بالای جدایی سید حسین حسینی از استقلال، گزینه‌های جالب توجهی برای جانشینی او در این تیم وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در فصلی که گذشت برخلاف بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر که بهترین عملکرد دفاعی و بیش‌ترین کلین‌شیت را به ثبت رسانده بود، نتوانست نمایش خوبی در فاز تدافعی و همچنین در درون دروازه داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ سید حسین حسینی یکی از نفراتی بود که از دوران اوج خود به دور بود و اشتباهاتی را در طول فصل و در بازی‌های بزرگ مرتکب شد که انتقادات زیادی را به همراه داشت. این عملکرد دور از انتظار باعث شد تا او شانس حضور در تورنمنت کافا را هم از دست بدهد و حالا شایعه جدایی‌اش از استقلال قوت گرفته است.

در صورتی که سیدحسین حسینی مورد توجه نکونام قرار نگیرد و برای ادامه حضور در استقلال به توافق نرسد، باید شاهد حضور یک جانشین برای او باشیم. با در نظر گرفتن اوضاع تیم‌های حاضر در لیگ برتر و گلرهای موجود، آبی‌پوشان چندان دست بازی برای خرید دروازه‌بان ندارند و با گزینه‌های محدودی طرف هستند.

اخباری، جدی‌ترین گزینه استقلال برای جانشینی حسینی

توافق حسین پورحمیدی با تراکتور از طرفی شایعه انتقالش به استقلال را منتفی کرد و در سویی دیگر محمدرضا اخباری را به جدی‌ترین گزینه مبدل ساخت. گلر 30 ساله تراکتور پس از چند سال حضور در این تیم و بستن بازوبند کاپیتانی حالا قرار است در فصل جدید ماجراجویی جدیدی را تجربه کند. اخباری از گل‌گهر سیرجان هم پیشنهاد جدی دارد اما اگر استقلال برای جذبش اقدام کند احتمال آبی‌پوش‌شدنش بیش‌تر خواهد بود.

امیر جا پای پدر می‌گذارد؟

دیگر گزینه استقلال برای حراست از دروازه امیر عابدزاده است. دروازه‌بان فصل پیش تیم پونفرادینا پس از سقوط این تیم به سطح سوم فوتبال اسپانیا، از این تیم جدا شد و حالا هم اولویتش ادامه حضور در اروپا است. امیر از تیم آلباسته پیشنهاد دارد اما حضور در استقلال می‌تواند دوباره او را مقابل دیدگان سرمربی تیم ملی قرار دهد تا شاید مجددا به اردوها فراخوانده شود و شانس حضور در جام ملت‌های آسیا را به دست بیاورد. باید دید استقلال به سراغ گلر اسبق پرسپولیس خواهد رفت و پسر احمدرضا عابدزاده همانند پدرش طعم حضور در هر 2 تیم بزرگ پایتخت را خواهد چشید یا خیر.

گزینه خارجی را فراموش نکنید

اگر استقلال به سراغ این 2 گلر نرود یا با آن‌ها به توافق نرسد، گزینه بعدی جذب یک دروازه‎‌بان خارجی خواهد بود. جواد نکونام پیش از این برای فولاد خوزستان هم به سراغ گلر خارجی رفت و بعد از جدایی کریستوفر کنت از سپاهان، او را به اهواز برد. دروازه‌بان اتریشی و 32 ساله‌ای که در این فصل هم قرار است برای فولاد خوزستان به میدان برود و قراردادش را با قرمزپوشان اهوازی تمدید کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی