|

گزینه سرمربیگری استقلال 18 میلیارد قرارداد بست؟

سرمربی ذوب‌آهن به شایعه قرارداد مالی چشمگیرش در این باشگاه واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد ربیعی در حاشیه مراسم معارفه‌اش به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پیرامون ارائه فهرست نفرات مدنظرش به این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی عنوان کرد: قوانین جدید فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تاثیر چندانی در برنامه باشگاه ذوب آهن ندارد، چراکه بودجه ما مشخص است ولی در مجموع باید قوانین رعایت شود. البته ذوب آهن هم جوانان با کیفیتی دارد که باید فضای مناسب برای ارائه توانایی های آنها به وجود بیاید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او درباره اینکه شایعه شده مبلغ قراردادش با باشگاه ذوب آهن ۱۸ میلیارد تومان است، ابراز کرد: اصلا این مسائل و اعداد و ارقام که گفته می شود، صحبت ندارد و مبلغ قرارداد بنده بسیار پایین‌تر از این است که شما می گویید.

سرمربی جدید ذوب آهن که جزو گزینه‌های استقلال بود، ابراز کرد: خدا را شکر این افتخار نصیبم شد که باشگاه های زیادی ازجمله استقلال پیشنهاد همکاری به بنده ارائه کردند و حتی جلسه خوبی هم با آقای حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال داشتم ولی در برخی موارد به توافق نرسیدیم و در برخی مسائل هم اختلاف نظر داشتیم که همین مسائل موجب شد تا همکاری بین ما شکل نگیرد.

ربیعی در مورد علت قرارداد کوتاه مدت و یک ساله‌اش با باشگاه ذوب آهن گفت: باید اذعان کنم که باشگاه علاقه مند بود که قراردادمان مدت بیشتری باشد ولی پس از مذاکره بین ما، تصمیم گرفتیم ابتدا قراردادی به مدت یک فصل امضاء شود و اگر طرفین در سالیان آینده تمایل به همکاری داشتند، این قرارداد تمدید شود.

سرمربی جدید تیم ذوب آهن درباره استفاده از مربیان بومی در کادر فنی خود ابراز کرد: احتمال دارد یک مربی اصفهانی به کادر فنی تیم ما اضافه شود و این برنامه را مدنظر داریم.

ربیعی به وعده مدیران شرکت ذوب آهن برای افزایش بودجه این باشگاه نیز اشاره کرد و افزود: ما باید هزینه های خودمان را به طور معقول انجام بدهیم ولی مطمئن باشید تیم خوبی می بندیم. البته بودجه ذوب آهن با سقف در نظر گرفته شده فاصله زیادی دارد که ما به این مباحث کاری نداریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی