|

استقلال یک پرسپولیسی را خرید!

مهرداد محمدی سال ها قبل در یک مصاحبه اعلام کرده بوده است که طرفدار پرسپولیس است.

لینک کوتاه کپی شد

اولین خرید تابستانی باشگاه استقلال، یک لژیونر بود؛ مهرداد محمدی که فصل نسبتا خوبی را هم در لیگ ستارگان قطر تجربه کرده بود، تصمیم گرفت در سالی که جام ملتهای آسیا در پیش است، به لیگ ایران برگردد تا جلوی چشم امیر قلعه نویی باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ عده ای می گفتند مهرداد محمدی در تلاش بوده به پرسپولیس بیاید ولی به دلیل اینکه بازیکنان زیادی در پست او برای پرسپولیس بازی می کنند و ترافیک وجود دارد، یحیی گل محمدی گفته به این بازیکن نیاز ندارد.

در نهایت هم مهرداد محمدی به دیگر تیم پایتخت نشین رفت. این در حالی است که مهرداد محمدی سال 1394 در مصاحبه ای اعلام کرده بود پرسپولیسی است و رفتنش به استقلال را "خیانت" عنوان کرده بود.

بخشی از صحبت های آن زمان مهرداد محمدی را بهم مرور کنیم:

اینکه اصلا آنها مرا واقعا می‌خواهند یا نه یک بحث دیگر است ولی نکته مهمی که باید بگویم این است که پیشنهاد باشگاه بزرگ استقلال برایم مایه افتخار بوده اما من قلباً پرسپولیسی هستم و رفتن به استقلال برایم به هیچ وجه ممکن نیست. شاید خیلی‌ها بگویند در فوتبال حرفه‌ای این مسائل معنا ندارد اما من بچه جنوب شهرم و نمی‌توانم پا روی دلم بگذارم. این حرف به معنای رفتنم به پرسپولیس نیست چون خدا را شاهد می‌گیرم تااین لحظه نه از پرسپولیس پیشنهادی داشته‌ام و نه به رفتن به آن فکر کرده‌ام و نه حتی اگر پیشنهادی باشد بدون موافقت باشگاه راه‌آهن می‌توانم به آن فکر کنم اما می‌خواهم بگویم وقتی دلم با استقلال نیست رفتنم به آن تیم خیانت به خودم و استقلال و هواداران پرشمار و عزیز آن است. چگونه باید برای موفقیت تیمی تلاش کنم که تا یک سال قبل روی سکوها آرزوی باختن آن را داشته‌ام؟ شاید این حرف‌ها به نظر خنده‌دار بیاید و خودم هم خوب می‌دانم یک بازی خوب در تیم‌های بزرگ چه بازتابی دارد ولی نمی‌توانم به دلم پشت پا بزنم.

به نظر می رسد از آن زمان تا به امروز مهرداد محمدی پخته تر شده و می داند در فوتبال حرفه ای دیگر چنین چیزهایی مطرح نیست و او هم باید حرفه ای فکر کند. حالا مهرداد قرار است پیراهن استقلال را بپوشد و بی تردید جدال او در دربی با پرسپولیس دیدنی خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی