|

پرسپولیس به بازیکنان تاپ در نقل و انتقالات چقدر می دهد؟

حداکثر دستمزدی که باشگاه پرسپولیس در این فصل به بازیکنان پرداخت خواهد کرد، 15 میلیارد تومان به همراه 3 میلیارد آپشن خواهد بود

لینک کوتاه کپی شد

بسته پیشنهادی مدیران پرسپولیس برای جذب بازیکن تاپ چقدر است؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، باشگاه پرسپولیس که فصل گذشته با سقف قرارداد 12-15 میلیاردی بازیکنان موردنظر را جذب و موفق به قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی شد، حالا با حدود 35 درصد افزایش در بودجه خود وارد نقل و انتقالات تابستانی شده است.

بر اساس شنیده خبرنگار ما حداکثر دستمزدی که باشگاه پرسپولیس در این فصل به بازیکنان پرداخت خواهد کرد، 15 میلیارد تومان به همراه 3 میلیارد آپشن خواهد بود که عدد قابل توجهی در بازار کنونی محسوب می‌شود.

این در حالی است که البته پرسپولیس در لیست خود بازیکنانی را در اختیار دارد که با توجه به اینکه در فصل گذشته کمتر به میدان رفته‌اند و یا رقم قرارداد پایین‌تری داشتند، رقم قرارداد آنها نسبت به بازیکنان جدید قطعا کمتر خواهد بود و حتی با افزایشی که صورت خواهد گرفت اختلاف قابل توجهی با بازیکنان جدید و به نوعی تاپ این باشگاه خواهد داشت.

گویا همین موضوع به سوژه اختلاف برخی بازیکنان و رضا درویش تبدیل شده تا آنها فعلا نتوانند قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کنند و خواستار افزایش رقم قرارداد خود شده‌اند.

فصل گذشته بودجه باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل 220 میلیارد تومان عنوان شد که در ادامه با جذب بازیکنان خارجی به 300 میلیارد تومان رسید و حالا با توجه به حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا قادر خواهند بود 400 میلیارد هزینه کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی