|

این 5 ستاره راهی هوادار شدند؟!

رسانه رسمی باشگاه هوادار در اقدامی عجیب با فالو کردن بازیکنانی که هنوز از آن ها رسما رونمایی نشده مهر تاییدی بر شایعات نقل و انتقالاتی زد.

لینک کوتاه کپی شد

هوادار تا کنون به طور رسمی جذب قائم اسلامی‌خواه و سبحان پسندیده را اعلام کرده است‌. حالا پیج رسمی این باشگاه پنج بازیکن جدید را فالو کرده تا به شایعات روزهای اخیر پیرامون این باشگاه رنگ واقعیت ببخشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ علیرضا حقیقی، یونس شاکری، ایوب کلانتری، آرشا شکوری و امین قاسمی‌نژاد پنج بازیکنی هستند که ظاهرا حالا باید منتظر اعلام رسمی خبر پیوستن‌شان به هوادار باشیم.

هوادار تا اینجا قرارداد بابک مرادی، داریوش شجاعیان، سید محمد میری و مرتضی منصوری را تمدید کرده است. همچنین امیرحسین پورمحمد، فرهاد زاوشی، سعید سحرخیزان، محمدرضا خالدآبادی، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، محمد عباسی، محمد چهارمحالی، محسن سفید چقایی و صائب محبی نیز ده بازیکنی هستند که با هوادار قرارداد دارند و در تفکرات محمود فکری نیز ظاهرا جای گرفته‌اند.

البته شایعات زیادی هم در مورد جدایی محمدرضا خالدآبادی و سعید سحرخیزان دو بازیکن تیم ملی امید و جوانان هوادار به گوش می‌رسد اما تا این لحظه جدایی آنها قطعی نشده و این دو بازیکن جوان نیز در اردوی پیش فصل هوادار شرکت دارند.

با این حساب لیست هوادار برای فصل پیش رو تقریبا تکمیل شده است و باید دید با آمدن علیرضا حقیقی و آرشا شکوری تکلیف خالدآبادی در نهایت چه خواهد شد.

هواداری‌ها این روزها در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران تمرین می‌کنند و اردویی ده روزه را در هتل المپیک برپا کرده‌اند.

1896524
 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی