|

جانشین بوسکتس به زودی با بارسا قرارداد می بندد

بارسلونا برای پر کردن جای خالی بوسکتس به توافقاتی با اوریول رومئو رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از مهم ترین پروژه های نقل و انتقالاتی بارسلونا جذب جانشین سرخیو بوسکتس است که در پایان فصل گذشته به حضور طولانی مدت خود در نوکمپ خاتمه داد. اسپورت اسپانیا مدعی شد که آبی اناری ها برای این کار با اوریول رومئو به توافق دست یافته اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ باشگاه بارسلونا موفق به جلب نظر این بازیکن 31 ساله شده و برای نهایی کردن انتقال او باید با خیرونا به توافق برسد. گفته می شود دو باشگاه مذاکرات خوبی داشته اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قرارداد با اوریول به زودی نهایی خواهد شد.

بند آزادسازی هافبک خیرونا بین 5-10 میلیون یورو اعلام شده و با توجه به مذاکراتی که دو باشگاه انجام داده اند انتظار می رود این رقم از 10 میلیون بیشتر نباشد. اگرچه بارسا به خاطر مشکلات مالی فعلی در تلاش است تا تخفیف خوبی از خیرونا بگیرد. جزئیات جدید این مذاکرات تا ساعات آینده اعلام خواهد شد.

اوریول رومئو که سابقه حضور در چلسی را دارد، فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان خیرونا بود تا مورد توجه بارسلونا قرار بگیرد. کاتالان ها به دنبال عقد قراراد طولانی مدت با این بازیکن هستند؛ اتفاقی که قطعا به سود خود اوریول رومئو نیز خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی