|

پیشکسوت استقلال: وضعیت تیم ما خراب بود، خراب‌تر هم شد!

علی چینی: با جدایی مهدی قایدی اوضاع استقلال از قبل هم بدتر شد.

لینک کوتاه کپی شد

علی چینی  درباره قطعی شدن جدایی مهدی قایدی از تیم استقلال اظهار داشت: وضعیت تیم ما خراب بود، خراب‌تر هم شد! متاسفانه در طول هفته‌های گذشته نه تنها خبر خوبی درباره استقلال نشنیدیم بلکه فقط جدایی، بدهکاری، شایعۀ قرض از دلال‌ها، برگشت خوردن چک و از این قبیل مسائل بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ وی افزود: مهمترین چیز در فاز هجومی یک تیم، داشتن فوروارد تمام کننده است. مهدی قایدی در استقلال نه تنها یک بازیکن تمام کننده بود بلکه با قدرت دریبلینگ و جثه کوچکش که راحت می‌توانست پنالتی بگیرد در لحظات حساس و بغرنج گره گشای تیم می‌شد. چنین بازیکنی برای استقلال طلا بود.

بازیکن سال‌های گذشته استقلال اضافه کرد: اگر فصل پیش هافبک‌های بهتری داشتیم و البته داوری‌ها تا این اندازه به ضرر استقلال نبود من مطمئنم با داشتن مهدی قایدی راحت قهرمان می‌شدیم. حتی دو هفته زودتر از پایان فصل، اما اولاً داوری‌ها اجازه چنین اتفاق خوبی را نداد و ثانیاً بازیکنی نداشتیم که مهدی قایدی را بهتر تغذیه کند.

وی اضافه کرد: با این همه مهدی قایدی خودش یک تنه دفاع حریف را به هم می‌ریخت و گل می‌زد یا برای هم تیمی‌هایش گل می‌ساخت. داشتن چنین بازیکنی برای استقلال در فصل آینده خیلی مهم است.

چینی خاطرنشان کرد: شنیدم قرار است یک غول صربستانی به استقلال بیاید یا عده دیگری از مهاجمان خارجی دیگر صحبت می‌کنند. مهم نیست! من فقط این را می‌دانم استقلال فوراً به چنین بازیکنی نیاز دارد. یک نفر مثل مهدی که بتواند توپ‌های سرگردان پشت محوطه جریمه حریف را از آن خودش کند و یک تنه به قلب خط دفاعی بزند.

نکونام باید پوزه خیلی‌ها را به خاک بمالد/ مجیدی قایدی را نمی‌گرفت یکی دیگر می‌گرفت/ مددی این بلا را سر استقلال آورد

مربی سال‌های گذشته استقلال درباره حضور این بازیکن در این تیم اتحاد کلبا توضیح داد: علیرضا منصوریان وقتی قایدی را به استقلال آورد خیلی‌ها این اقدام او را جدی نگرفتند اما دیدیم که در طول سال‌های گذشته این بازیکن تا چه اندازه در استقلال مفید بود و در نهایت هم به تیم ملی راه پیدا کرد و جزو ترانسفرهای گران قیمت باشگاه استقلال قرار گرفت.

چینی گفت: تعجب می‌کنم چرا چنین بازیکنی را با قرارداد ۵ ساله به اماراتی‌ها دادند. حیف بود قایدی از استقلال برود. حالا هم که او را منتقل کردید کاش قراردادش سه ساله بود تا در این صورت آخر فصل آینده به استقلال برمی‌گشت. مددی (مدیرعامل اسبق استقلال) واقعاً با این کارش در حق استقلال ظلم کرد.

وی همچنین در این باره که هواداران از فرهاد مجیدی دلخور هستند که چرا قایدی را جذب کرده گفت: اگر فرهاد مجیدی مهدی قایدی را جذب نمی‌کرد یک تیم دیگر او را می‌گرفت! اینکه فرقی نمی‌کند. مشکل از بی مسئولیتی مسئولان ورزش است که باشگاه‌های مثل استقلال تا این اندازه بیچاره شده که بهترین بازیکنش را می‌فروشد و دوباره نمی‌تواند آن را به خدمت بگیرد. افرادی مثل مددی که این بلا را سر استقلال آوردند و بازیکن ستاره‌اش را فروختند باید جوابگو باشند.

نکونام باید پوزه خیلی‌ها را به خاک بمالد/ مجیدی قایدی را نمی‌گرفت یکی دیگر می‌گرفت/ مددی این بلا را سر استقلال آورد

چینی همچنین در رابطه با استوری اخیر جواد نکونام که باز هم اظهار نارضایتی در آن موج می‌زد، توضیح داد: واقعا متاسفم که مربیان جوانی مثل منصوریان یا نکونام را به استقلال می‌آورند ولی از آنها حمایت نمی‌کنند. شکر خدا فرهاد مجیدی با حمایت سردار آجورلو ثابت کرد نیروهای جوان استقلالی در پست سرمربیگری چه استعدادی دارند.

وی ادامه داد: حالا هم از صمیم قلبم از خدا می‌خواهم جواد نکونام در کارش موفق شود تا پوزهٔ خیلی ها از جمله آنهایی که می‌خواهند به استقلال لطمه بزنند را به خاک بمالد. واقعاً استقلال مظلوم است. این تیم با این همه هوادار نباید چنین شرایطی داشته باشد. مطمئنم وضعیت نکونام و تیمش اصلاً خوب نیست اما از خدا می‌خواهم به حرمت دل شکسته هواداران استقلال کمک کند تا جواد نکونام موفق شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی