|

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با صنعت نفت چگونه است؟

تیم استقلال در نخستین بازی خود در لیگ برتر به مصاف صنعت نفت خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال نه‌تنها بهترین مهره‌های فصل گذشته خود را از دست دادند بلکه روی نیمکت نیز با جابه‌جایی مواجه شده و به جای ساپینتو که عملکرد پر فراز و نشیبی را از خود به نمایش گذاشت، جواد نکونام با یک سال تاخیر به این تیم پیوسته تا تغییرات در جمع یکی از پرهوادارترین تیم‌های ایران تنها به زمین مسابقه معطوف نشده باشد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از 9 صبح؛ بر همین اساس استقلالی‌ها با از دست دادن ۳ مهره مطرح خود به نام‌های محبی، قایدی و سیلوا در کنار نفراتی مانند شهباززاده، رمضانی و احتمالا حامدی فر و رضایی جا را برای بازیکنانی از جمله خالدآبادی، سلیمی، برزگر، سهرابیان، محمدی، منتظر محمد و تورانیان باز کرده تا دست نکونام برای چیدن ترکیب‌های متفاوت در زمین مسابقه باز باشد. این در حالی است که همچنان از جذب مهاجمی شاخص و چهارچوب‌شناس در جمع استقلالی‌ها خبری نیست و احتمالا با تداوم این روند این تیم ضربه محکمی را در همین هفته‌های ابتدایی به‌خصوص در دیدارهای ۶ امتیازی پذیرا خواهد شد. 

مطمئنا با حضور سرمربی جدید، شیوه بازی استقلالی‌ها نیز تغییر کرده و باید در این زمینه منتظر آغاز رقابت‌ها باقی ماند. این در حالی است که به نظر می‌رسد استقلال در فصل جاری و با بضاعت فعلی بیشتر با ترکیب حسین حسینی در درون دروازه، سهرابیان و مرادمند به همراه حردانی و جلالی در خط دفاعی، منتظر محمد، چشمی و رضاوند در خط میانی و محمدی و یامگا به همراه ارسلان مطهری در خط حمله به میدان بروند.

با حضور مهاجم و وینگر خارجی حضور این نفرات در ترکیب اصلی محتمل بوده ضمن اینکه چشمی در دیدار اول به خاطر محرومیت غایب است و از سوی دیگر در خط دفاعی هم به نظر می‌رسد در بازی ابتدایی احتمالا زوج سلیمی و سهرابیان برای استقلال در آبادان به میدان بروند. با بضاعت فعلی و تا قبل از خریدهای جدید استقلال با ۳ تغییر در ترکیب اصلی خود در دیدار اول به میدان خواهد رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی