|

کیلیان در برزخ ؛ رئال دست نگه داشت خلیفه به تیم ب تبعیدش کرد

اخباری از مدیران رئال مادرید منتشر کرده که اذعان می کنند که در این فصل باید بیخیال خرید کیلیان امباپه شوند

لینک کوتاه کپی شد

اخباری از داخل باشگاه رئال مادرید به گوش می رسد و به نظر می آید که سران این باشگاه فعلاً قصد اقدام کردن برای جذب کیلیان امباپه در این تابستان را ندارند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، 2 ماه قبل کیلیان امباپه رسماً اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش با پاریسن ژرمن را تا سال 2025 ندارد و از آن موقع تا الان، شرایطش تغییر نکرده. این موضوع باعث عصبانیت ناصر الخلیفی شده و مالک قطری معتقد است که این ستاره فرانسوی به این باشگاه خیانت کرده است. الخلیفی به امباپه دستور داد تا قراردادش را تمدید کند، در غیر این صورت او به سکوها تبعید خواهد شد و البته دیروز قهرمان جام جهانی 2018 به تیم دوم پی اس جی تبعید شد. 

به نقل از Relevo که مدعی است با افراد داخل باشگاه ارتباط نزدیکی دارد، اخباری از مدیران رئال مادرید منتشر کرده که اذعان می کنند که در این فصل باید بیخیال خرید کیلیان امباپه شوند و سال آینده او را به صورت رایگان جذب کنند. البته دیگر خبرگزاری ها مدعی هستند که کارلو آنچلوتی دوست دارد با خرید امباپه در این فصل، جای خالی کریم بنزما را پر کند، اما آن ها برای این کار باید 250 میلیون یورو به پاریسن ژرمن بپردازند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی