|

چهره گمنامی که پرسپولیس در بازی با تراکتور رو کرد

یحیی گل محمدی در بازی حساس برابر تراکتور علاوه بر محمد عمری درهای ترکیب را به سوی یک بازیکن جوان دیگر از محصولات آکادمی گشود.

لینک کوتاه کپی شد

در دقیقه ۸۶ بازی پرسپولیس برابر تراکتور و در حالی که جو ورزشگاه کاملا به سود تیم تبریزی بود یحیی گل محمدی یک بازیکن ۲۲ ساله به جای سروش رفیعی باتجربه به زمین فرستاد. میلاد سورگی که دو هفته پیش قرارداد پنج ساله ای را با باشگاه پرسپولیس بست در حدود ده دقیقه در ترکیب پرسپولیس حضور پیدا کرد. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از وقایع روز؛ او که فصل گذشته و در بازی با مس رفسنجان به لیست هجده نفره راه یافته بود برابر تراکتور برای اولین بار توانست در لیگ برتر برای این تیم به میدان برود. گفته می شود او یکی از جوانانی است که از آکادمی پرسپولیس توانسته نظر یحیی گل محمدی را جلب کند. یحیی طی فصول گذشته به بازیکنی چون محمد عمری هم از رده پایه تیم بازی داد و نتیجه خوبی هم گرفت. 

درباره سورگی هم آنهایی که بازی هایش در رده پایه را دیده اند او را یک هافبک مستعد و جنگنده می بینند. او که در دقایق حساسی به زمین آمد احتمالا در این فصل یکی از تعویضی های یحیی در بازی های آینده هم باشد. در بازی با تراکتور میلاد سورگی یک بازیکن جوان و گمنام بود که شاید حتی خیلی از هواداران پرسپولیس هم مثل گزارشگر بازی او را نمی شناختند اما اگر او بتواند از فرصتی که یحیی در اختیارش می گذارد به خوبی استفاده کند مثل عمری می تواند خیلی زود برای همه به بازیکنی شناخته شده تبدیل شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی