|

دردسری بزرگ برای باشگاه استقلال

سانتاکلارا با فعال کردن بند جریمه 600 هزار دلاری و با شکایت به دادگاه عالی ورزش چیزی در حدود 750 هزار دلار از استقلال درخواست کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

محمد محبی که در پایان فصل گذشته با جدایی از استقلال راهی تیم روستوف شده است، در هفته پنجم لیگ برتر روسیه با وجود بازی کامل در ترکیب تیم نتوانست مانع از شکست پرگل تیمش در برابر سوچی شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرهیختگان؛ محبی تا به اینجای کار نتوانسته در نقش گلزن برای تیم روستوف ظاهر شود درحالی‌که او در استقلال یکی از مهره‌های کلیدی تیم آبی‌پوش به شمار می‌رفت. ضمن اینکه این بازیکن به دفعات ابراز علاقه کرده بود به حضورش در تیم استقلال ادامه دهد اما باشگاه سانتاکلارا پرتغال به دلیل رفتارهای صورت گرفته از سوی استقلال از جمله ارسال رسید جعلی به صراحت اعلام کرد دیگر با باشگاه ایرانی هیچ همکاری در هیچ زمینه‌ای نخواهد داشت و درنهایت با دریافت ۹۰۰ هزار یورو رضایتنامه محمد محبی را برای تیم روسی صادر کرد.

این در حالی است که باشگاه پرتغالی بعد از ناامید شدن از دریافت ۱۴۰ هزار دلار باقی‌مانده از مبلغ رضایتنامه خود، بند جریمه ۶۰۰ هزار دلاری را هم فعال کرده تا به همراه دیرکرد مبالغ مورد مطالبه، با شکایت به دادگاه عالی ورزش چیزی در حدود ۷۵۰ هزار دلار از باشگاه استقلال درخواست کند.

پیش از این نیز این باشگاه پرتغالی از استقلال به فیفا شکایت کرده بود که فدراسیون جهانی فوتبال این شکواییه را رد و حق را به استقلال داده بود. در این پرونده نیز طرفین در انتظار رای دادگاه عالی ورزش هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی