|

وسط اختلاف پرسپولیس و سپاهان آل کثیر قربانی شد!

عیسی وقتی سپاهان برای ثبت قراردادهایش به مشکل خورد فهمید چه اشتباه بزرگی کرده و خواست به پرسپولیس برگردد. اما اختلاف مدیران مانع شد.

لینک کوتاه کپی شد

عیسی آل‌کثیر بعد از بازگشت پرفروغی که بعد از مصدومیتش به میادین داشت در تابستان با یک انتخاب اشتباه خودش را به دردسر بزرگی انداخت.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، او برای اینکه خودش را در سطح بازیکنان ملی پوش پرسپولیس می دانست حاضر نشد یک میلیارد کمتر از سقف این باشگاه که به ملی‌پوشان اختصاص داشت بگیرد و راهی سپاهان شد. آن هم در شرایطی که تراکتور هم او را می خواست اما در نهایت به خاطر یکی دو میلیارد بیشتر به سپاهانی رفت که شهریار مغانلو و کاوه رضایی را در خط حمله داشت.

عیسی وقتی سپاهان برای ثبت قراردادهای عجیبش به مشکل خورد فهمید که چه اشتباه بزرگی کرده و تصمیم گرفت به پرسپولیس برگردد. او برای این بازگشت تا امروز که آخرین فرصت ارسال لیست آسیایی پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا بود صبر کرد اما سپاهان مانع این انتقال شد. در واقع باشگاه اصفهانی به خاطر اینکه پرسپولیس تقویت نشود حاضر شده همه پول قرارداد عیسی را بدهد.

بدون شک اختلاف مدیران دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس مانع این بازگشت شد و عیسی قربانی این اختلاف شد. هر چند او چوب تصمیم غلطش را هم می خورد چرا که از تیمی که بهترین دورانش را در آن سپری می کرد به خاطر مسائل مالی جدا شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی