|

خطرناک ترین خط حمله در فوتبال اروپا

در فوتبال اروپا هیچ تیمی بیشتر از بارسلونا تا به اینجای فصل گل نزده و خط اتش این تیم مهارنشدنی به نظر می رسد.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا در بازی های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با پیروزی مقابل آنتورپ در لیگ قهرمانان اروپا در سه شنبه گذشته، آنها اکنون پنج برد متوالی دارند. بارسا تنها در اولین بازی این فصل در ختافه ناکام ماند و نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل برسد. از آن زمان به بعد، تیم ژاوی نشان داده که یک دیگ جوشان است و به خصوص در مورد رکوردهای گلزنی این تیم نمی توان به سادگی گذر کرد.

سلطان گل اروپا

بارسا در این پنج بازی در مجموع 18 گل به ثمر رسانده است که میانگین 3.6 گل در هر بازی است. اگر گل های لالیگایی بارسا را به پنج گل روز اول گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر آنتورپ اضافه کنیم، بارسلونا تیمی است که بیشترین تعداد گل را در اروپا دارد. هیچ تیمی در اروپا این همه گل نزده است . دومی منچسترسیتی است که در این دو رقابت (لیگبرتر و لیگ قهرمانان) 17 بار گل زده و یک گل کمتر از آبی اناری ها دارد. سپس به لایپزیش (16)، بایرن (15) و اینتر (14) می رسیم.

مستحکم در مونتجوئیک

بارسلونا در ورزشگاه مونتجوئیک قدرت زیادی از خود نشان داده است. در مورد نحوه واکنش این تیم در ورزشگاه جدید (تا زمان بازسازی نوکمپ) تردیدهای زیادی وجود داشت. عموما استقبال هواداران تا اینجا بد نبوده اگرچه با نوکمپ قابل قیاس نیست. در هیچ مسابقه ای  ظرفیت آن که حدود 50000 تماشاگر تخمین زده می شود، کامل نشده و تنها مقابل بتیس تقریبا پر بود، اما سکوهای خالی دیده می شد.

قوی در حمله و دفاع

در سطح ورزشی، تیم بسیار قوی است. بارسا سه مسابقه در مونتجوئیک انجام داده که آنها را با پیروزی به پایان رسانده است. بارسا در مجموع 12 گل در ورزشگاه موقت خود به ثمر رسانده است. اگر آنها در حمله ثابت کرده اند که مهار ناپذیر هستند، همین را می توان در مورد دفاع نیز گفت زیرا تراشتگن هنوز در این ورزشگاه گلی دریافت نکرده است. نکته دیگر اما بازی های خارج از خانه است که بارسا در سه بازی چهار گل دریافت کرده است.

1926018

مهاجمان روی فرم بارسا

بارسلونا قصد دارد در دیدار امشب مقابل سلتا به این روند ادامه دهد. همه گلزنان آنها در فرم عالی قرار دارند. درخشش فوری ژوائو فلیکس همه را شگفت زده کرده و اثربخشی او با سه گل در دو بازی عالی بوده است. لواندوفسکی که در ابتدای فصل بسیار مورد انتقاد قرار گرفت، واکنش بسیار خوبی از خود نشان داد و در 4 بازی اخیر 4 گل به ثمر رسانده است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی