|

سامره قربانی اختلاف خطیر با نکونام!

جواد نکونام به تلافی اجابت نشدن برخی درخواست‌هایش مانع از حضور علی سامره در تمرینات استقلال شده است.

لینک کوتاه کپی شد

از استقلال خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد؛ کما اینکه از همان هفته‌های آغازین به گوش نمی‌رسید. اما کورسوی امیدی وجود داشت که خطیر و نکونام در ادامه راه با هم صلح کنند و پرچم سفید را بالا ببرند تا شاید استقلال به ساحل آرامش برسد که هرچه از لیگ می‌گذرد، اوضاع اسفبارتر می‌شود و انگار قرار نیست دو طرف قدری با یکدیگر مسامحه کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایران؛ در روزهای اخیر شدت گرفتن این اختلاف‌ها بیش از هر زمان دیگری گوش‌ها را آزار داده است. بخصوص آنجا که جواد نکونام به تلافی اجابت نشدن برخی درخواست‌هایش مانع از حضور علی سامره در تمرینات استقلال شده است. گفته می‌شود این تصمیم به جهت تحت فشار قراردادن علی خطیر برای موافقت با برخی انتصاب‌های نکونام در استقلال اتخاذ شده است. راست یا دروغ اما نتیجه چنین سیاستی شده برخورد با یکی از چهره‌های مهم تاریخ باشگاه استقلال که حقیقتاً صلاح نیست به دلیل اختلاف‌هایی که میان مدیریت و سرمربی وجود دارد، از حضور در تمرینات منع شود!

چنین رفتاری با علی سامره شاید از نگاه جواد نکونام راهی در راستای گرفتن امتیازات از مدیریت باشگاه استقلال باشد اما بدون شک منجر به بی‌اعتباری چهره‌ای خواهد شد که سال‌های طولانی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان استقلال بود.

بی‌تردید اگر نکونام استراتژی دیگری را برای گرفتن امتیاز از خطیر پیش می‌گرفت، تصمیم عاقلانه‌تر و مطلوب‌تری بود اما سرمربی استقلال که خود این روزها در فشار بسیاری بابت خلف وعده‌های مکرر مدیران باشگاه استقلال قرار گرفته راهی جز این ندیده است تا خود نیز به واسطه نوع برخوردی که با علی سامره داشته مورد انتقاد قرار بگیرد.

استقلال هرقدر هم که از نگاه نکونام اوضاع نامناسبی داشته باشد اما سرمربی آبی‌ها نباید با چنین تصمیماتی وجهه بازیکنان سابق این باشگاه را که اکنون در لباس پیشکسوت به این باشگاه خدمت می‌کنند، زیر سؤال ببرد اما از نگاه سرمربی آبی‌ها ظاهراً فضا آن‌قدر غیر قابل تحمل شده که او چنین استراتژی را در پیش گرفته است.

شاید اگر نکونام به دعوت هیأت مدیره پاسخ مثبت دهد و به نشست با مدیران باشگاه برود، بخشی از این مشکلات برطرف شود. اخیراً یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرده برای دیدار و گفت‌و‌گوی رو در رو با نکونام بی‌صبرانه انتظار می‌کشند. خانی، یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرده امیدواریم نکونام به نشست بیاید تا پیرامون تمام موارد اختلاف با یکدیگر به بحث و گفت‌و‌گو بنشینیم که مهم‌ترین اختلافات میان سرمربی و مدیرعامل است که اگر جواد تن به این نشست بدهد، شاید بسیاری از کدورت‌ها در گفتمان رو در رو برطرف شود و تعادل برقرار گردد اما شنیده می‌شود نکونام به حدی از اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر رخ داده، دلخور است که حتی حاضر نیست به نشست رو در رو با مدیریت باشگاه استقلال برود که اگر چنین شود، دامنه اختلاف‌ها میان خطیر و نکونام نه‌تنها کوتاه نخواهد شد، بلکه گسترش خواهد یافت و درنهایت این استقلال است که با بحران‌های بزرگ‌تری مواجه خواهد شد.

استقلال در شرایط فعلی که بازی‌هایش برای زمانی قابل توجه به تعویق افتاده عمیقاً نیازمند آرامش است تا با استراتژی متفاوت گام به میدان لیگ برتر بگذارد و بتواند امتیازات اندک باقی مانده تا صدرنشینی را جبران کند اما با حال و هوایی که در این تیم شاهدیم، عملاً شانس آنچنانی برای برقراری آرامش در این باشگاه باقی نخواهد ماند.

شاید اگر یکی از چهره‌های قدیمی این باشگاه پا وسط می‌گذاشت و اوضاع را مدیریت می‌کرد و با کدخدامنشی میان دو طرف صلح برقرار می‌شد و آتش اختلاف‌ها فرو کش‌ می‌کرد، می‌شد به آینده این تیم امید بیشتری داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی