|

واکنش جالب گواردیولا به کسب 4 جام!

منچسترسیتی از لیگ کاپ حذف شد.

لینک کوتاه کپی شد

نیوکاسل در دور سوم لیگ کاپ موفق شد با نتیجه 1-0 منچسترسیتی را شکست دهد. گواردیولا پیش از بازی گفته بود ترجیح می‌دهد به جای بازی در لیگ کاپ به بازیکنانش استراحت دهد. با این حال سیتیزن‌ها برای حداقل یک نیمه نمایش درخشانی داشتند و در دقایق پایانی هم برای تغییر نتیجه تلاش کردند. گواردیولا در اولین واکنش به شکست تیمش گفت:

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اول از همه به نیوکاسل بابت برد تبریک می‌گویم، آن‌ها امشب خوب بودند. نیمه اول با سبک بازی‌مان فوق العاده بودیم. در ادامه آن‌ها به خصوصیات تهاجمی خود افزودند و به مشکل برخوردیم.  از زمانی که من به منچسترسیتی آمده‌ام گل‌های زیادی به ثمر رسانده‌ایم، آماری با گلزنی مهاجمان و هافبک‌های مختلف اما نیوکاسل تیمی بسیار خوب با دفاعی قدرتمند است. شانس‌هایی داشتیم اما باید روی آخرین پاس و حرکاتمان کار کنیم.

قرار نبود ارلینگ هالند در این بازی به میدان برود. او و کایل واکر دقایق زیادی بازی کرده بودند و ما بازی‌ها زیادی پیش رو داریم. می‌توانستم در ده دقیقه پایانی هالند را به زمین بیاورم اما تصمیم گرفتم چنین کاری را انجام ندهم. 

خبرنگار منچستر ایونینگ نیوز می‌گوید از گواردیولا در مورد کسب چهار گانه پرسیده شد و او در پاسخ گفت:

فکر می‌کنید هدف ما چهارگانه بود؟ نه، ما با بردن سه گانه خیلی راضی هستیم. 

گواردیولا ادامه می‌دهد:

در مورد ترکیب اولیه همیشه در لیگ کاپ به بازیکنانی فرصت بازی می‌دهم که به طور منظم در یازده نفر ابتدایی قرار نمی‌گیرند. اگر به دنبال صعود هستید، صعود خواهید کرد. اگر به نیمه نهایی رسیدید در مورد ایده بردن این جام فکر می‌کنید. در حال حاضر من نمی‌خواهم انرژی‌مان را در این مرحله هدر بدهیم. متاسفانه ما مصدومانی داریم که قادر به بازی نیستند. تصمیم داشتم به مانوئل آکانجی استراحت بدهم اما چنین امکانی فراهم نشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی