|

تنها بازیکن مشترک پرسپولیس و الدحیل

فقط یک بازیکن برای هر دو تیم پرسپولیس و الدحیل بازی کرده است. این بازیکن ایرانی اما در آخرین تقابل دو تیم، در ترکیب تیم قطری حضور داشت!

لینک کوتاه کپی شد

 بازی‌های رودرروی پرسپولیس و الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا تبدیل به یکی از دوئل‌های جذاب این تورنمنت شده است. سرخ‌های پایتخت ایران و قرمزهای دوحه لحظات مشترک زیادی را با هم رقم زده‌اند اما نکته جالب این است که این دو تیم یک بازیکن مشترک هم داشته‌اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، در سال 2020 و وقتی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بعد از دو هفته به دلیل شیوع کرونا متوقف شد، رامین رضاییان از تیم الشحانیه قطر به الدحیل پیوست. این انتقالی غیر منتظره بود. چرا که در سال‌های اخیر خیلی کم پیش آمده است دو تیم بزرگ قطری از بازیکنان ایرانی در ترکیب‌شان استفاده کنند.

مرتضی پورعلی گنجی چند فصل پیش برای السد بازی کرد و اخیرا هم محمد امین حزباوی به این تیم پیوسته است. اما رامین در الشحانیه به قدری درخشان ظاهر شد که سرمربی آن زمان الدحیل خواستار جذب او شد.

حالا جالب است که بدانید سرمربی الدحیل در آن دوران ولید الرکراکی سرمربی فعلی تیم ملی مراکش بود. الرکراکی در جام جهانی 2022 قطر موفق شد مراکش را به رتبه چهارم جام جهانی برساند.

بعد از پیوستن رضاییان به الدحیل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از سر گرفته شد. رامین در اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان برای الدحیل موفق شد یک گل ایستگاهی بسیار زیبا به تیم الشارجه امارات بزند. الدحیل آن بازی را دو بر یک برد. 

رضاییان در بازی بعدی الدحیل که بازی برگشت با الشارجه بود باز هم در ترکیب الدحیل قرار گرفت. بعد از آن مسابقه نوبت به بازی حساس پرسپولیس و الدحیل رسید. او در این بازی هم جزو 11 بازیکن اصلی الدحیل بود و نمایش قابل قبولی مقابل تیم سابقش داشت.

الدحیل آن بازی را با گل دقیقه 60 معز علی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید با نتیجه یک بر صفر برد اما در روز پایانی مرحله گروهی نتایج به شکلی رقم خورد که پرسپولیس به عنوان تیم اول از گروهش صعود کرد و الدحیل با قرار گرفتن در رده سوم، حذف شد.

رامین رضاییان نها بازیکن مشترک پرسپولیس و الدحیل

رامین البته در دو برهه پیراهن پرسپولیس را به تن داشته اما در هیچ کدام از این دو برهه پرسپولیس و الدحیل با هم بازی نکردند! در واقع رامین تنها بازیکن مشترک پرسپولیس و الدحیل است اما فقط با پیراهن الدحیل مقابل پرسپولیس بازی کرده است و تجربه بازی با پیراهن پرسپولیس مقابل الدحیل را پیدا نکرد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی