|

پایان شایعه دلچسب حضور دوباره لوکادیا در پرسپولیس

واکنش‌ لوکادیا به رای فیفا همه خوش بینی ها در خصوص احتمال حضور دوباره او در پرسپولیس را منتفی کرد

لینک کوتاه کپی شد

خوش‌بینی‌هایی که درباره بازگشت مهاجم هلندی به پرسپولیس ایجاد شده بود عمر چندانی نداشت. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، طی هفته گذشته و پس از چند روز بی‌خبری، دوباره سر و کله یورگن لوکادیا در رسانه‌های ایران پیدا شد. مهاجم هلندی سابق پرسپولیس که در اوایل لیگ بیست و دوم به این تیم پیوسته بود به نیم‌فصل نرسیده ایران را ترک کرد. 

او البته مشکلی بابت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس نداشت. مدیران پرسپولیس برای این که او بهانه‌ای برای رفتن نداشته باشد، زودتر از موعد اقساط قرارداد او را می‌دادند. اما لوکادیا پس از بازگشت تیم ملی از جام جهانی و درست شب قبل از دربی رفت لیگ، ایران را ترک کرد. 

او در این مدت بارها در صفحه شخصی خودش پست‌ها و استوری‌‌هایی با محتوای دوران حضورش در پرسپولیس منتشر می‌کرد تا ارتباط خوبش را با هواداران این تیم حفظ کند.  

البته همزمان باشگاه پرسپولیس از این بازیکن شکایت کرده بود تا از حق و حقوق خودش دفاع کند. به هر حال لوکادیا تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس بود و بدون دلیل محکمه پسندی قرارداداش را یکطرفه فسخ کرده و رفته بود. 

در طول هفته گذشته شایعاتی درباره احتمال بازگشت این بازیکن به پرسپولیس منتشر شد. خود لوکادیا هم مذاکرات را تایید کرد اما حرفی درباره این که چه اتفاقی قرار است بیفتد نزد.  

اما دیروز فیفا رای خودش را درباره پرونده شکایت پرسپولیس از این بازیکن صادر کرد. فیفا لوکادیا را به پرداخت ۳۲۴ هزار و ۲۰۰ دلار به عنوان جریمه نقض قرارداد بدون دلیل موجه محکوم کرد. 

همزمانی این اتفاق با شایعات مربوط به بازگشت این بازیکن باعث شد گمانه‌زنی‌‌ها درباره توافق دو طرف بیشتر شود. مثلا به این شکل که لوکادیا به پرسپولیس بیاید و در ازای پولی که باید به پرسپولیس بپردازد در این باشگاه بازی کند. 

اما واکنش‌ لوکادیا به رای فیفا همه این خوش‌بینی‌ها را از بین برد. این مهاجم هلندی نسبت به این حکم واکنش نشان داد و نوشت: «فیفا به معنای واقعی کلمه یک شوخی است. کلاهبرداران!» این واکنش نشان می‌داد که لوکادیا به شدت از رای فیفا ناراضی و عصبانی است. 

اما این پایان ماجرا نبود. او امروز در توئیتر خودش متنی را منشتر کرده که باعث شده دیگر بازگشت او به پرسپولیس را کاملا منتفی کرده است.  

او همچنین در پاسخ به یکی از کاربران که به او بابت افزایش فالوورهایش در اینستاگرام بعد از حضور در پرسپولیس طعنه زده و خواهان عذرخواهی او از هواداران این باشگاه شده بود، گفت: «من با ۵ یا پنج میلیون فالوور، خودم خواهم بود. [بحث] در مورد فالوور نیست، در مورد امنیت است.» 

به این ترتیب بازگشت مهاجم هلندی به پرسپولیس را باید کاملا منتفی بدانیم.  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی