|

وقتی کارشناس داوری مدیر پرسپولیسی را ضایع کرد!

پرسپولیس

حیدر سلیمانی کارشناس داوری در خصوص اعتراض پرسپولیسی‌ها به صحنه زمین افتادن محمد عمری ر بازی با گل گهر توضیحاتی داد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازی یکشنبه شب پرسپولیس و گل گهر حواشی داوری زیادی داشت که مهم ترین آن ها صحنه ای بود که ضربه سر مهاجم گل گهر از خط دروازه عبور کرد و بیرانوند توپ را از تو گل درآورد اما تیم داوری این صحنه را گل تشخیص نداد و بعد از آن هم بازیکنان و کادر فنی و در پایان مسابقه کادر مدیریتی تیم سیرجانی نسبت به عملکرد داور انتقاد کردند و حتی فدراسیون و کمیته داوران را به جهت انتخاب این تیم داوری مورد انتقاد قرار دادند.

4907417

مدیران پرسپولیس هم بعد از اینکه در فضای مجازی مورد هجمه قرار گرفتند با انتشار تصاویر سرنگون شدن محمد عمری در محوطه جریمه سعی کردند این صحنه را در مقابل گل صحیح گل گهری ها عَلم کنند.

در همین رابطه علیرضا اشرف مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس با انتشار تصاویری از خطای مدافع گل گهر روی محمد عمری درون محوطه جریمه و سوختن پنالتی سرخپوشان در این بازی؛ به حمله منتقدان واکنش نشان داد و نوشت: پنالتی واضح روی محمد عمری گرفته نشد. خیلی جالبه تیمی که توی این سالها صدرنشین اشتباهات داوری و متخصص گرفتن امتیازات معیشتی بوده حالا به داوریها کنایه می زنه. اینجا لیگ محلات نیست که صفحات رسمی رو با پیج های هواداری اشتباه می گیرید. اندازه سر سوزن حرفه ای باشید.

5926171

وقتی کارشناس داوری مدیر پرسپولیسی را ضایع کرد!

اما حیدر سلیمانی کارشناس داوری در خصوص اعتراض پرسپولیسی‌ها به صحنه زمین افتادن محمد عمری در محوطه جریمه گل گهر و اعتقاد آن‌ها به پنالتی به فارس گفت: مدافعی که تکل می زند باید در ابتدا به توپ ضربه بزند. اگر قبل از ضربه پای مهاجم را بزند خطاست. منتها در این صحنه بازیکن گل گهر اول توپ را دفع می‌کند و طبیعتا در هر تکلی برخوردی به وجود می‌آید. در ادامه هم عمری صاحب توپ نبود و توپ به بازیکن دیگری از گل گهر رسید. حتی اگر این امکان وجود داشت که عمری صاحب توپ شود نیز خطا روی مهاجم بود اما اینطور نبود. بنابراین این صحنه پنالتی نبود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی