|

صحبت های عجیب عضو هیئت مدیره رئال مادرید علیه بارسلونا

عضو هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید به نوعی پاسخ صحبت های چند ماه قبل خوان لاپورتا را داده است.

لینک کوتاه کپی شد

خوزه مانوئل اوترو، یکی از اعضای باسابقه هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید اخیرا مصاحبه ای انجام داد و طی آن راجع به مسائل مختلفی صحبت کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ خش قابل توجهی از صحبت های اوترو به درگیری ابدی میان رئال مادرید و بارسلونا و نقش سیاست دولت اسپانیا اختصاص داشت. اوترو در مورد عنوان تیم حکومتی که چند ماه قبل خوان لاپورتا به رئال مادرید داشت هم حرف های جالبی به زبان آورد. برای قرار گرفتن در جریان ماجرا می توانید ابتدا این مصاحبه لاپورتا را بخوانید:

چیزی که همه می دانند و حقیقت دارد، این است که تیم حکومتی آن زمان بارسلونا بود. رئال مادرید همیشه آن باشگاهی بود که تحت آزار و اذیت قرار می گرفت. تیم حکومتی اتلتیکو آویاسیون بود که بعد ها به اتلتیکو مادرید تغییر نام داد و البته بارسلونا. بعضی از ما تاریخ را می دانیم و من آن قدر سن دارم که بدانم دقیقا چه اتفاقی رخ داد. مشخصا بهترین راه حل برای آنها این است که بیایند و خودشان را قربانی جلوه بدهند، آن هم به جای حرف زدن با سند و مدرک.

اوترو ادامه داد:

دنیای فوتبال مملو است از بی منطقی و بدون ذره ای احساس و عطوفت. شما می توانید بدون مدرک دیگران را متهم کنید و با این کارتان خیلی ساده باعث می شوید بعضی افراد هم حرفتان را باور کنند. اگر کسی تاریخ را مطالعه کند، به سادگی این حقیقت را درک می کند. اگر یک باشگاه از رژیم فرانکو آسیب دیده باشد، آن باشگاه رئال مادرید است. بارسلونا همان باشگاهی بود که به فرانکو هدیه داد و از او تقدیر کرد، رئال مادرید هیچ وقت چنین کاری انجام نداد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی