|

چرا درویش برای تمدید قرارداد با گل محمدی تعجیل نمی کند؟

رضا درویش در مصاحبه‌‌ای درباره دلیل تمدید نشدن قرارداد یحیی گفت: یک تیم را به من نشان دهید که در هفته چهارم برای سال آینده دنبال تمدید باشد

لینک کوتاه کپی شد

 تا چند وقت پیش در دوگانه درویش – یحیی، مدیر عامل پرسپولیس هواداران زیادی داشت. اما او اخیرا حرف‌هایی زده است که باعث شده تعداد هوادارانش به شدت کاهش پیدا کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، در جنجال اخیر باشگاه پرسپولیس که با محوریت فسخ قرارداد یحیی گل‌محمدی پیش آمد یکی از مسائلی که مطرح شد بحث تمدید قرارداد یحیی بود. گفته می‌شود یحیی قصد داشت با این کار، هواداران را تحریک کند که درویش و باشگاه برای تمدید قرارداد او اقدام کنند.

قرارداد یحیی با پرسپولیس تا پایان فصل جاری است و بعد از آن سرمربی پرسپولیس آزاد خواهد بود. البته یحیی دیروز مدعی شد قراردادی با پرسپولیس ندارد و با نوتیس‌هایی که به باشگاه داده این قرارداد عملا از اعتبار افتاده است.

اما به هر حال آخرین قراردادی که امضا شده تا پایان فصل جاری اعتبار دارد. قرارداد قبلی یحیی تا پایان لیگ بیست و یکم اعتبار داشت اما در 17 مهرماه 1400 و در زمان مدیریت سید مجید صدری، قرارداد گل‌محمدی به مدت دو فصل دیگر و تا پایان لیگ بیست و سوم تمدید شد.

در هر صورت در پایان همین فصل قرارداد گل‌محمدی با پرسپولیس به پایان می‌رسد. خود یحیی دیروز مدعی شد هدفش تمدید قرارداد با باشگاه نیست اما روشن است که اغلب هواداران پرسپولیس خواستار تمدید قرارداد سرمربی‌شان هستند.

در این بین اما امروز رضا درویش در مصاحبه‌‌ای که حاشیه‌های زیادی هم ایجاد کرد درباره دلیل تمدید نشدن قرارداد یحیی جمله عجیبی را گفت. او گفت: «یک تیم را به من نشان دهید که در هفته چهارم برای سال آینده دنبال تمدید باشد.»

شاید حرف درویش از جهاتی درست باشد اما این سوال برای هواداران پرسپولیس پیش آمده است که درویش چرا برای تمدید قرارداد سرمربی‌ای که همین چند ماه پیش برای باشگاه «سه‌گانه» کسب کرد دنبال زمان مناسب است؟

هواداران با همان لحنی که درویش پرسیده از او می‌پرسند: «یک تیم را به ما نشان بدهید که تمدید قرارداد مربی موفقش را به اواخر فصل یا حتی پایان فصل موکول کند!» به هر حال وقتی درویش چنین جمله‌ای را مطرح کرده به این معنی است که از نظر او، برای تمدید قرارداد زود است! با حرفی که درویش زده است این طور به نظر می‌رسد او منتظر است ببیند آیا یحیی از نظر فنی شایستگی نشستن روی نیمکت پرسپولیس را دارد یا نه!

منطق اما چیز دیگری می‌گوید. اتفاقا از نظر زمانی الان بهترین موقعیت برای تمدید قرارداد است. در حال حاضر برنامه بازی‌های تیم، سبک و خلوت است اما طبق برنامه‌ای که امروز اعلام شد بازی‌‌های فشرده پرسپولیس به زودی شروع می‌شود.

در ثانی طبق قانون و با توجه به این که این آخرین سالِ قرارداد گل‌محمدی است، از نیم فصل، منعی برای مذاکره با دیگر باشگاه‌ها ندارد. اما با روشی که درویش در پیش گرفته است احتمالا بقیه باشگاه‌ها زودتر از پرسپولیس با یحیی وارد مذاکره می‌شوند.

این اتفاق یکی از دلایلی است که باعث کاهش تعداد هواداران و موافقان عملکرد درویش شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی