|

بارسلونا از لیگ قهرمانان محروم می شود؟

خوزه ماریا استامپا، وکیل سرشناس ورزشی، می‌گوید بارسلونا از لیگ قهرمانان فصل آینده محروم خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جنجال پرونده نگریرا برای بارسلونا همچنان ادامه دارد و حالا وارد مرحله بسیار بحرانی و دشواری شده که به نظر می‌رسد دردسرهای بسیاری را برای آنها به همراه خواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ قاضی این پرونده چند روز قبل اعلام کرده بود که از نظر او اقدام مدیران این باشگاه در پرداخت مبالغی به نگریرا در واقع پرداخت رشوه به نایب رییس سابق کمیته داوران لالیگا بوده و آن را پرداخت رشوه به مقامات دولتی شناخته بود.

او همچنین روز گذشته اعلام کرد که خوان لاپورتا در مقطع قبلی که ریاست بارسا را برعهده داشت، بخشی از این رشوه را پرداخت کرده و به همین دلیل در این پرونده در بین متهمان اصلی قرار دارد. این اتهام در صورت اثبات می‌تواند تا شش سال حبس برای او در پی داشته باشد.

حالا یکی از وکلای سرشناس ورزشی کشور اسپانیا که پیش از این سابقه کار در پرونده‌های بسیاری را داشته، ادعایی را مطرح کرده که کابوسی جدی را برای این باشگاه به همراه خواهد داشت.

خوزه ماری استامپا در این باره گفته است:

«اقدام طبیعی در این پرونده این است که آنها حداقل به صورت موقت بارسلونا را از لیگ قهرمانان فصل آینده محروم کنند تا رای نهایی مشخص شود. مدیران این باشگاه می‌توانند هرچقدر که می‌خواهند تلاش کنند تا این پرونده را به شکل دیگری نمایش دهند اما 7.5 میلیون یورو برای گرفتن گزارش داوری پرداخت نشده است.»

به نظر می‌رسد که این پرونده جدی‌تر از آنچه مدیران بارسلونا تصور می‌کنند پیش رفته و ممکن است تاثیر منفی بسیاری روی عملکرد این تیم داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی