|

وقتی روزهای سخت پرسپولیس با سروش شیرین شد

سروش رفیعی ساخت و شهاب زاهدی زد تا یک برد مقتدرانه در روزی که پرسپولیس نیمی از بازیکنان اصلی‌اش را در اختیار نداشت رقم بخورد.

لینک کوتاه کپی شد

شرایط فاز تهاجمی پرسپولیس در غیاب مهره‌های کلیدی از جمله وحید امیری، مهدی ترابی و یاسین سلمانی در کنار امید عالیشاه، مطلوب نبود اما شماره 7 ورق را به سود تیمش برگرداند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، زمانی که مهدی ترابی و وحید امیری همزمان مصدوم شدند همه فکر کردند که پرسپولیس روزهای بدون آن‌ها را به سختی خواهد گذراند و امیدوار بودند تا این روزهای سخت با کمترین ضرر و زیان به پایان برسد. 

این روزها اما کسی یادش نمی‌آید که این دو بازیکن چند بازی را از دست داده‌اند و خیلی هم پیگیر نیست که آن‌ها چه زمانی به ترکیب اصلی بازخواهند گشت!

دو بازیکنی که قطعا حضور آن‌ها به کیفیت پرسپولیس کمک خواهد کرد اما تا زمانی که سروش رفیعی و دیگر هافبک‌های پرسپولیس این‌طور می‌درخشند روزهای دوری آن‌ها آسان‌تر خواهد گذشت. امید عالیشاه و یاسین سلمانی دو بازیکنی که در بازی‌های قبل عصای دست یحیی گل‌محمدی بودند هم به بازی با پیکان نرسیدند تا میانه میدان این تیم خالی‌تر از همیشه باشد. اما از آن‌جا که یک مرد جنگی می‌تواند جای همه را پرکند سروش رفیعی به تنهایی برای ساختن پیروزی تیمش کافی بود. 

سروش رفیعی ساخت و شهاب زاهدی زد تا یک برد مقتدرانه در روزی که پرسپولیس نیمی از بازیکنان اصلی‌اش را در اختیار نداشت رقم بخورد.

 کرنر ارسالی روی گل اول، پاس دقیق و فوق‌العاده که توانایی مهندسی شماره 7 قرمزها را به رخ کشید روی گل دوم و گرفتن یک پنالتی برای گل سوم سروش رفیعی را به ستاره این بازی تبدیل کرد. بازیکنی که البته در پست فعلی‌اش نیم‌نگاهی هم به کارهای دفاعی دارد. 

سروش رفیعی که فصل گذشته در بازگشت از نیمکت در چندین هفته پایانی نقش مهمی در قهرمانی تیمش داشت این فصل هم بعد از یک نیمکت‌نشینی به خاطر گل‌به خودی عجیبش مقابل ذوب‌آهن بازگشتی پرسود برای تیمش داشته است. سروش رفیعی با این دو پاس گل (پنالتی در جدول پاس گل‌ها محسوب نمی‌شود) به ریکاردو آلوز تراکتور در صدر جدول رسید و حالا روزهای بهتر در این جدول را برای خودش و روزهای بهتر برای تیمش متصور خواهد شد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی