|

هافبک خلاق پرسپولیسی ها تشنه مصاف با سپاهان

هنوز مشخص نیست سروش رفیعی این بار در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان می رود یا نه

لینک کوتاه کپی شد

بی شک سروش رفیعی یکی از بایکنانی است که برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس بی تاب بوده و منتظر است تا از سوی یحیی گل محمدی مجوز رویارویی با سپاهان در دیدار حذفی را پیدا کند. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، جالب اینجاست سروش رفیعی که فصل قبل در سپاهان یک فصل کاملا درخشان را سپری کرد، در ابتدای فصل جاری برای ادامه این درخشش به پرسپولیس آمد اما زیرنظر یحیی هرگز بازی های خوب او تکرار نشد تا این روزها شاهد نیمکت نشینی کامل شماره 7 محبوب پرسپولیسی ها باشیم. 

حال در آستانه بازی حذفی پرسپولیس و سپاهان بی شک سروش رفیعی انگیزه های فوق العاده ای برای رویارویی با تیم سابقش دارد. آن هم درحالی که در بازی رفت لیگ برتری دو تیم که در هفته هشتم برگزار شد، درحالی که حضور سروش رفیعی به عنوان مهره ای که از نظر فنی و روحی می توانست به کمک پرسپولیس بیاید، برخلاف پیش بینی ها نیمکت نشین شد و 78 دقیقه روی نیمکت نشست تا تنها 12 دقیقه فرصت پیدا کند برای پرسپولیس بازی کند.

حال باید دید یحیی گل محمدی بالاخره چشم های خود را روی توانایی های سروش رفیعی باز کرده و به این بازیکن برای دیدار با سپاهان اعتماد خواهد کرد یا باز هم باید شاهد حضور همان همیشگی ها در ترکیب و خط میانی پرسپولیس باشیم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی