|

(عکس) بیشترین امتیاز در پنچ لیگ معتبر فوتبال اروپا در سال 2023

سرمربیان بارسلونا و سیتی بیشترین امتیاز را با تیم‌های خود در سال 2023 بدست آورده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا یکشنبه شب با درخشش بازیکن 17 سالۀ لاماسیایی خود موفق به پیروزی 1-0 برابر بیلبائو شد تا حالا تیم ژاوی در یک امتیازی رئال مادرید قرار داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ از سوی دیگر تیم پپ گواردیولا هم در بازی این هفته برابر برایتون موفق عمل کرد و توانست با نتیجه 2-1 پیروز از زمین مسابقه خارج شد تا بازهم در صدر جدول لیگ برتر تکیه بزند. اما دو تیم منچسترسیتی و بارسلونا با 74 امتیاز، بیشترین امتیاز را در سال 2023 تا به الان بدست آورده‌اند تا بدین‌ترتیب بهترین عملکرد را در پنج لیگ معتبر اروپایی داشته باشند.

به گزارش اسکواکا، منچسترسیتی پپ گواردیولا این 74 امتیاز را در 31 بازی در لیگ برتر انگلیس بدست آورده تا درصدر قرار بگیرد و بارسلونای ژاوی هم با همین تعداد امتیاز و البته با دو بازی بیشتر در جایگاه دوم قرار می‌گیرد. حضور تیم دیگو سیمئونه با یک بازی کمتر نسبت به بارسلونا و 72 امتیاز و قرارگیری در جایگاه سوم از نکات جالب‌توجه این رده‌بندی امتیازی است. رئال مادرید صدرنشین فعلی لالیگا با کسب 65 امتیاز پس از منچسترسیتی، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، دورتموند و ناپولی در جایگاه ششم در کسب بیشترین امتیاز در سال 2023 قرار گرفته است.

9980

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی