|

لینک پخش زنده مستر المپیا 2023؛ هادی چوپان و رقبایش را روی صحنه ببینید

پخش زنده مستر المپیا 2023

مستر المپیا 2023 از بامداد شنبه به وقت تهران آغاز می شود و هادی چوپان برای تکرار عنوان قهرمانی کار سختی دارد.

لینک کوتاه کپی شد
11

شایانیوز- هادی چوپان در کنفرانس و نشست خبری قبل از مستر المپا حاضر شد و اتفاقاً صحبت های جذابی هم کرد و یجورایی میشه گفت برای رقبای خودش حسابی رجز خوند. هادی پوپان با تشبیه فیل، شیر و گرگ طعنه‌های سنگینی به برخی از بدنسازان زد و گفت: همون‌طور که می‌دونید، تو جنگل فیل‌ها گنده‌ها هستن، ولی شکارچی نیستن. شیر‌ها ابهت دارن، اما همسرانشان شکار می‌کنند. اما یک گرگ همیشه درنده و شکارچیه و شما فردا و پس‌فردا با یک شکارچی روبه‌رو خواهید شد.

هادی چوپان خطاب به دو رقیب اصلی اش در کنفرانس خبری با کنایه برای آنها کری خوانی کرد. قهرمان ایرانی گفت: همان‌طور که می‌دانید در جنگل فیل‌ها گنده‌ها هستند، ولی شکارچی نیستند. شیر‌ها ابهت دارند، اما همسرانشان شکار می‌کنند. اما یک گرگ همیشه درنده و شکارچی است و شما فردا و پس‌فردا با یک شکارچی روبه‌رو خواهید شد.

هادی چوپان به شیر اشاره کرده؛ شیر نیجریه لقب سامسون داودا است. فیل هم به نوعی کنایه به فیل هیث قهرمان ۷ دوره مسترالمپیا است که رقیب اصلی چوپان به شمار می آید.

اما مسابقه هادی چوپان چه ساعتی شروع میشه و کجا پخش میشه؟

با توجه به زمان مسابقه هادی چوپان در مستر المپیا امسال هردو بخش پیش داوری و فینال دسته اوپن که چوپان در آن حضور دارد در بامداد روز‌های ۱۳ و ۱۴ آبان برگزار می‌شود و گرچه زمان مناسبی به وقت ایران نیست، اما قطعا ایرانی‌های زیادی در این ساعات بیدار مانده و منتظر تکرار قهرمانی از سوی هادی هستند.

۱۳ آبان - از ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت تهران: دسته اوپن - پیش داوری
۱۴ آبان - از ساعت ۲:۳۰ بامداد به وقت تهران: دسته اوپن - فینال

صداوسیما که بعید است مسابقات مسترالمپیا 2023 رو پوشش بده اما تو فضای مجازی و سایر پلتفورم ها شبکه های زیادی هستند که قراره مستر المپا رو پوشش بدن در ادامه لینک پخش زنده مسترالمپا 2023 را برای شما به اشتراک می گذاریم.

برای تماشای پخش زنده مستر المپیا 2023 اینجا کلیک کنید

هادی چوپان راهی فینال شد

مرحله مقدماتی این مسابقات بامداد امروز (شنبه - به وقت تهران) در سالن اورنج کانتی کانونشن سنتر برگزار شد و هادی چوپان قهرمان کشورمان که سال گذشته موفق شده بود به عنوان قهرمانی مسترالمپیا برسد و تاریخ‌سازی کند، این بار هم موفق شد نظر داوران را جلب و برای دومین سال متوالی به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند.

در پایان دور مقدماتی مسابقات مستر المپیا 2023، هادی چوپان به همراه درک لانسفورد و سامسون دائودا موفق شدند جواز حضور در فینال این رقابت‌ها را کسب کنند، فینالی که قرار است بامداد فردا (یکشنبه - به وقت تهران) برگزار شود.

er

رقبای هادی چوپان در مستر المپا 2023 چه کسانی هستند؟

هادی چوپان، درک لانسفورد، نیک واکر، بهروز تابانی، تونی برتون، راس فلانیگان، سامسون داوا، براندون کوری، رومن فریتز، جاستین شییر، حسن مصطفی، میکال کریزانک، فیل کاهار، آندریا پرستی، هانتر لابرادا، چیندو اددرو اوببیکه، ریگان گریمز، تئو لگربر، چارلز گریفتن ورزشکارانی هستند که در دسته آزاد مسترالمپیا ۲۰۲۳ حضور دارند و در بالاترین سطح این مسابقات روی استیج خواهند رفت.

585

از راست به چپ: دریک لانسفورد- هادی چوپان- سامسون داوا

انصراف غول مصری از مستر المپیا 2023

بیگ رامی قهرمان سال‌های 2020 و 2021 مسابقات مستر المپیا، پس از اعلام انصراف خود از حضور در مسابقات مستر المپیا 2023 حالا تصمیم دارد از دور به تماشای رقابت مدعیان این دوره از مسابقات بنشیند.
 
رامی به تازگی در مصاحبه با نماینده ورزشکاران باب سیچریلو، پنج مدعی اصلی مسابقات این دوره را بدون هیچ ترتیب خاصی از نگاه خودش اعلام کرده است.

بیگ رامی در ابتدا بدون هیچ تردیدی نام برندون کری را به عنوان یک رقیب سرسخت بر زبان می‌آورد و سپس به هادی چوپان، درک لانسفورد و سامسون داودا اشاره می‌کند.

big-ramy-2021-vs-2022-olympia-v0-y493p48hsw8a1

سمت راست: برندون کری سمت چپ بیگ رامی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی