|

حمایت کاپیتان رئال مادرید از ستاره بارسا

دنی کارواخال، کاپیتان رئال، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از گاوی حمایت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مصدومیت گاوی در جریان پیروزی 1-3 تیم ملی اسپانیا برابر تیم ملی گرجستان در مسابقات انتخابی یورو 2024 با واکنش بسیاری از بازیکنان مطرح لالیگا همراه شد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این ستاره اسپانیایی در نیمه اول این دیدار و پس از احساس درد شدیدی که در زانویش داشت با اشک و ناراحتی از زمین بیرون رفت و همین واکنش باعث شد که بسیاری نگران پارگی رباط صلیبی او باشند. 

آزمایش‌های اولیه این حدس و گمان‌ها را تایید کرد و او روز گذشته در بارسلونا حاضر شد تا آزمایش نهایی و ارزیابی کامل از پای او انجام شود و مشخص شد که از ناحیه رباط صلیبی و مینیسک پایش دچار مصدومیت جدی شده است.

چنین مصدومیتی به این معناست که او بین هفت تا 9 ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود و به این ترتیب فصل برای او تمام شده و حضور در رقابت‌های یورو 2024 و المپیک را هم از دست داده است. 

بسیاری از بازیکنان بارسلونا در چند ساعت گذشته حمایت خودشان از این بازیکن را به صورت علنی ابراز کردند و کارواخال هم مانند خوسلو به جمع آن دسته از بازیکنان رئال مادرید پیوست که پیامی برای گاوی ارسال کرده‌اند. 

این کاپیتان رئال مادرید در این پیام نوشت: «رقیب‌ و هم تیمی، اما بالاتر از هر چیزی انسان هستیم. تو قوی‌تر از قبل بازخواهی گشت دوست من، با آرزوی قدرت بسیار.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی