|

بازیکنی که وقتی اولین بار مسی را دید تمام تنش لرزید!

نجامین کرماسکی، ستاره جوان تیم اینترمیامی، از تجربه جالب اولین رویارویی با مسی صحبت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

مسی در پایان فصل گذشته و پس از اتمام مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن و در حالی که پیشنهادهای مختلفی از باشگاه‌های اروپایی و لیگ عربستان داشت تصمیم گرفت راهی لیگ فوتبال آمریکا شود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این بازیکن حالا پیراهن اینترمیامی را به تن دارد و در طول مدت حضورش در این تیم توانست یک جام قهرمانی را هم برای آنها به ارمغان بیاورد و بسیاری از بازیکنان اینترمیامی بارها از حضور این ستاره آرژانتینی در این تیم ابراز خوشحالی کرده‌اند. 

کرماسکی هم در گفتگو با CBS Golazo در این باره اظهار داشت: «من در حالی بزرگ شدم که همیشه بازی‌های مسی را تماشا می‌کردم. من در بچگی همیشه بازی بسیاری از بازیکنان آرژانتینی را می‌دیدم. حالا نه تنها در یک زمین با او به میدان می‌روم، بلکه زندگی روزمره‌ام هم کنار چنین بازیکنی است و نمی‌توانم این احساس را توصیف کنم. 

وقتی فهمیدم که او قرار است به این تیم بیاید، واقعا عصبی نبودم اما اولین باری که او را در رختکن دیدم بسیار مضطرب شدم و وقتی با او دست دادم تنم می‌لرزید. من در حال دست دادن با کسی بودم که در بچگی الگویم بود. این مطمئنا لحظه پر اضطرابی برای من بود. 

خودم را معرفی کردم و از او پرسیدم حالش چطور است. بچه‌های مسی هم آنجا بودند و من به آنها هم سلام کردم. این لحظه واقعا برای من فوق العاده بود.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی