|

ارزش ستاره سپاهان چند برابر شد!

ارزش رضا اسدی در سال های اخیر با رشد قابل توجهی همراه بوده.

لینک کوتاه کپی شد

رضا اسدی بازیکنی است که فوتبالش را از سپاهان آغاز کرد. این بازیکن هرچند روزهای خوبی را در سپاهان سپری نکرد و خیلی زود راهی نفت تهران و سایپا شد و بعد از درخشش با پیراهن نارنجی پوشان، سر از تراکتور درآورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در تراکتور بود که عملکرد رضا اسدی بیش از پیش به چشم آمد و بعد از آن او تصمیم گرفت به سنت پولتن اتریش برود تا طعم لژیونر شدن را بچشد. هرچند او بعد از نیمکت نشینی دوباره به فوتبال ایران برگشت و این بار راهی پرسپولیس شد.

بعد از یک سال مجددا مقصد رضا اسدی، تراکتور بود اما این بار در پستی متفاوت که باعث شد رضا اسدی جدیدی را در فوتبال ایران ببینیم. حضور رضا اسدی در خط حمله و ثبت گل های مختلف باعث شد نام او دیگر نه به عنوان یک هافبک دفاعی بلکه به عنوان یک مهاجم تمام عیار در فوتبال ایران مطرح شود.

درخشش در تراکتور، او را دوباره به سپاهان رساند، همان باشگاهی که فوتبال را از آن آغاز کرد اما این بار در قامت یک ستاره به این تیم پیوست.

زمانی که او فوتبالش را آغاز کرد فقط 50 هزار یورو ارزش داشت و البته در مقطع اول حضورش در تراکتور این رقم به 700 هزار هم رسید ولی بعد از آن در فوتبالش دچار افت شد و در پرسپولیس خیلی ها فکر می کردند دیگر قرار نیست رضا اسدی یک ستاره شود و قیمتش به 300 هزار یورو هم کاهش پیدا کرد.

ولی حضور در خط حمله، تصمیمی بود که پاکو خمز گرفت و فوتبال رضا اسدی را نجات داد. این بازیکن بعد از حضور دوباره در خط حمله تراکتور، روز به روز بر ارزشش اضافه شد و حالا که در سپاهان حضور دارد، 1.5 میلیون یورو در سایت ترانسفر مارکت ارزش گذاری شده است.

photo_2023-12-02_17-01-22

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی