|

(عکس) آخرین صفر جدول لیگ برتر ایران پاک شد

با تساوی تراکتور مقابل ملوان، تنها خط تیره و صفر جدول لیگ ایران نیز پر شد.

لینک کوتاه کپی شد

در یکی از دیدارهای باقیمانده هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تراکتور و ملوان در استادیوم سیروس قایقران انزلی به تساوی بدون گل دست یافتند. بازی که در نیمه دوم سرد و کسل کننده دنبال شد و دو تیم موقعیت چندانی را به روی دروازه یکدیگر خلق نکردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ تراکتور و ملوان که در رتبه های بالای جدول قرار دارند، امیدوار بودند تا بتوانند از لغزش استقلال و سپاهان استفاده کرده و با پیروزی در این مسابقه، ضمن رسیدن به رتبه های بالای جدول، فاصله خود را با تیم های مدعی کم کنند ولی این اتفاق رخ نداد و سهم هر تیم تنها یک امتیاز بود.

با این نتیجه، تراکتور پس از سپری شدن سیزده هفته، بالاخره در ایستگاه چهاردهم به نتیجه تساوی دست یافت. این اولین مساوی تبریزی ها در لیگ بیست و سوم بود و آنها تا پیش از دیدار امروز مقابل ملوان، صاحب هشت پیروزی شده و پنج مرتبه نیز شکست خورده بودند.

 

1971095

در واقع باید گفت که تساوی شاگردان خمس در انزلی سبب شد تا تنها خط تیره و صفر موجود در جدول رده بندی لیگ برتر نیز پاک شود. روز گذشته، استقلال خوزستان موفق شد نخستین پیروزی خود در لیگ امسال را کسب کند و صفر مقابل تعداد بردهای این تیم پاک شد و حالا امروز نیز تراکتور به اولین مساوی خود رسید تا خط تیره ای در جدول رده بندی وجود نداشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی