|

نظر پیشکسوت استقلال درخصوص نقل و انتقالات این تیم

اختر درباره حضور بازیکنان باکیفیت در استقلال گفت: این فصل هم بهترین بازیکنان را دارد و با تلفیقی از نفرات جوان و باتجربه تیمی قدرتمند ساخته.

لینک کوتاه کپی شد

ادموند اختر درباره قهرمانی تیم فوتبال استقلال در نیم فصل اول بیست و سومین دوره لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال در تمامی ادوار مسابقات لیگ برتر شخصیت قهرمانی داشته و این فصل هم انتظار داشتیم که مدعی قهرمانی باشد. این فصل استقلال در کنار سپاهان و پرسپولیس مدعی هستند و تا روز آخر هم این سه تیم شانس قهرمانی دارند. هر تیمی که از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کند، قهرمان می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری انلاین؛ وی افزود: استقلال تا پایان نیم فصل اول طبق برنامه بازی به بازی پیش رفت و هوشمندانه امتیازات را جمع کرد. امیدوارم در نیم فصل دوم هم این امتیازگیری‌ها تداوم داشته باشد و در نهایت قهرمان شود.

*استقلال نیازی به بازیکن تاپ و ستاره ندارد

کارشناس فوتبال با اشاره اینکه باشگاه استقلال مدت‌هاست مشکل مدیریتی داشته، گفت: باشگاه استقلال در ۱۰ سال اخیر هیچ‌گاه شرایط خوبی از نظر مدیریت نداشته است و مورد عجیبی نیست که در ابتدای فصل مدیریت بدون اشکال باشد.

پیشکسوت فوتبال درباره حضور بازیکنان باکیفیت در تیم استقلال یادآور شد: این فصل هم استقلال بهترین بازیکنان را دارد و با تلفیقی از نفرات جوان و باتجربه تیمی قدرتمند ساخته شده است. چون بازیکنانی که وارد تیم‌های استقلال و پرسپولیس می‌شوند، جزو بهترین‌های ایران هستند. استقلال قهرمان نیم فصل شد و نیازی به بازیکن تاپ و ستاره ندارد. اگر مدیریت و کادر فنی با هم باشند و حواشی وارد تیم نشوند در نیم فصل دوم هم بهترین نتایج را خواهند گرفت. اگر مشکلی وجود نداشته باشد و حاشیه به تیم سرایت نکند، استقلال به راحتی کار خودش را انجام می‌دهد. چون بحران، حواشی و جنجال به هر تیم بزرگی هم ضربه جبران ناپذیری می‌زند.

*در فوتبال ایران بازیکنی که میلیاردی بیارزد، نداریم

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال در مورد سقف بودجه باشگاه‌ها ادامه داد: بحث سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری فقط بازیچه است و هیچ قانونی در مورد سقف به درد فوتبال ایران نمی‌خورد. مگر تیم‌های ملوان بندرانزلی و شمس‌آذر قزوین سقف دارند که خوب فوتبال بازی می‌کنند؟ پول ضامن موفقیت در لیگ برتر نیست. اصلاً در فوتبال ایران بازیکنی که میلیاردی ارزش داشته باشد نداریم و فقط مدیران باعث می‌شوند که قیمت بازیکنان به صورت کاذب بالا برود.

وی درباره خروج برخی از بازیکنان استقلال در نیم فصل دوم گفت: تصمیم گیرنده نهایی در امورات فنی یک تیم سرمربی است و مسئولیت یارگیری بر عهده اوست. سرمربی تصمیم می‌گیرد که چه بازیکنی در لیست مازاد و آزاد خواهد بود.

*فشار زیادی روی کادر فنی تیم ملی است

اختر در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا قهرمان خواهد شد، خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال در جام ملت‌ها کار خیلی سختی را در پیش دارد و سال‌هاست که قهرمان آسیا نشده است. به خاطر همین فشار زیادی روی کادر فنی تیم ملی است. امیدوارم همه دست به بدهند تا پس از سال‌ها یک مقام قهرمانی به دست بیاورند که هواداران فوتبال ایران خوشحال شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی