|

صحبت های جالب آنچلوتی در مورد بارسلونا

با اعلام آنچلوتی، کاماوینگا مشکلی برای همراهی رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار دو تیم آراندینا و رئال مادرید در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا با نتیجه 3-1 به سود کهکشانی‌ها پایان یافت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ رئال مادرید در ادامه روند بسیار خوب خود در فصل 24-2023 مقابل میزبان دسته چهارمی به پیروزی رسید و به دور بعدی کوپا دل ری صعود کرد. کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی با آراندینا ضمن تمجید از عملکرد آردا گولر، اعلام کرد ادواردو کاماوینگا مشکل خاصی ندارد و آماده حضور در سوپرجام اسپانیا خواهد بود. صحبت‌های کارلتو را در ادامه می‌خوانید:

آراندینا 1-3 رئال مادرید؛ دو دقیقه توفانی برای گذر از ایستگاه اول کافی بود

  • عملکرد آردا گولر؟

آردا گولر آرام‌آرام پیشرفت خواهد کرد. مهم‌‌ترین چیز این است که او برگشته و امشب کیفیتش را به وضوح نشان داد. آردا شخصیت بسیار بزرگی دارد و این در رئال مادرید خیلی مهم است. علاوه بر گولر، نیکو پاز، وینیسیوس توبیاس، ماریون مارتین و آلوارو کاریو نیز همگی خوب بودند.

  • آسیب‌دیدگی کاماوینگا؟  

در نیمه اول ضربه‌ای به کمر کاماوینگا خورد که کمی باعث ناراحتی او شد. اما حال کاما خوب است و برای سوپرجام ما را همراهی خواهد کرد. بابت بازگشت او و بهبود زانویش خیلی خوشحالیم. 

  • بارسلونا رقیب رئال مادرید در کوپا دل ری است؟  

بارسلونا برای تمامی عناوین می‌جنگد. آن‌ها کارشان را به خوبی انجام می‌دهند. من دوست ندارم درباره تیم‌های دیگر صحبت کنم، اما فکر می‌کنم بارسا در هر جامی رقابت می‌کند.

  • پست شوامنی؟  

من شوامنی را به عنوان هافبک می‌بینم، اما هر وقت نیاز شود او را در دفاع به کار خواهم گرفت. ناچو هم برای بازی بعدی در دسترس است. من بهترین ترکیب را خواهم چید. 

  • فرلان مندی؟  

فرلان مندی برای بازی بعدی در دسترس خواهد بود و می‌تواند به میدان برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی