|

بنزما هم تیمی امباپه؟!

رییس باشگاه پاری سن ژرمن، در حال بررسی شرایط برای جذب بنزما است.

لینک کوتاه کپی شد

بنزما در پایان فصل گذشته و با اتمام مهلت قراردادش با باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفت فوتبال اروپا را ترک کند و راهی باشگاه الاتحاد عربستان شد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پیشنهاد هنگفت ارائه شده به او باعث شد که این ستاره فرانسوی قید ادامه حضور در رئال را بزند و پیشنهاد تمدید قرارداد آنها را رد کند اما شرایط در عربستان مطابق انتظارش پیش نرفت و او نتوانست درخشش سابق را در این تیم تکرار کند. 

هواداران الاتحاد به هیچ وجه از این بازیکن و عملکردش در زمین راضی نیستند و بارها این انتقاد را به صورت علنی نشان دادند و حتی گفته شد که او از حضور در عربستان پشیمان است و قصد بازگشت به اروپا را دارد.

1974019

حالا اسپورت زون خبر داده که الخلیفی در حال بررسی شرایط برای ارائه پیشنهاد انتقال قرضی و شش ماهه بنزما به پارک دو پرنس در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای نیم فصل دوم است. 

این در حالی است که فوت مرکاتو تاکید دارد که لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی این باشگاه، به صورت کلی با این ایده مخالف است و باور دارد که این تیم نیاز به جذب بازیکن در سایر پست‌ها دارد اما علاقه الخلیفی به بنزما شاید باعث انتقال او به پاری سن ژرمن در همین پنجره نقل و انتقالاتی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی