|

فرصت ویژه آزمون و طارمی در تیم ملی

خط حمله تیم ملی با حضور آزمون، کامل شد. او و طارمی در مجموع 91 گل برای تیم ملی زده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام سردار آزمون هم به دوحه رسید و به کاروان تیم ملی فوتبال ایران ملحق شد. او بندی در قراردادش داشت که به باشگاه رم اختیار می‌داد این بازیکن را از حضور در جام‌ملت‌های آسیا منع کند اما بعد از رایزنی‌هایی که صورت گرفت، بالاخره جالوروسی رضایت داد و آزمون پس از دیدار حذفی با لاتزیو امکان سفر پیدا کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری آنلاین؛ این مسابقه برای سرخپوشان با تلخکامی همراه بود. آنها با شکست مقابل حریف سنتی در یک دربی حیثیتی از دور مسابقات اوت شدند و البته خود آزمون هم که به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمده بود، در دقایق پایانی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد. این چهارمین کارت قرمز دوران بازی آزمون به شمار می‌آمد که در اثر درگیری او با بازیکن لاتزیو به ثبت رسید.

به هر جهت، حالا آزمون در اردوی تیم ملی است و کنار مهدی طارمی، یکی از ویرانگرترین خطوط حمله تاریخ فوتبال ایران را آماده آتش‌بازی کرده است. آزمون و طارمی با ۴۹ و ۴۲گل زده پس از علی دایی و کریم باقری، سومین و چهارمین گلزنان برتر تاریخ تیم ملی به شمار می‌آیند و به احتمال فراوان هر دو در این تورنمنت جایگاه‌شان را بهبود خواهند بخشید. مجموع گل‌های زده این دو بازیکن برای تیم ملی عدد ۹۱ را نشان می‌دهد و با توجه به قرعه آسان ایران، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که گل‌های زده آنها در قطر سه‌رقمی شود. هم سردار آزمون و هم مهدی طارمی در دوران امیر قلعه‌نویی کارنامه خوبی داشته‌اند؛ به‌طوری که طارمی ۱۳گل برای امیر به ثمر رسانده که نمی‌تواند بی‌ارتباط با مسابقات دوستانه آسان تیم ملی در این مقطع زمانی باشد. سردار هم با وجود اینکه کمتر برای تیم ملی بازی کرده، در این مدت ۸گل زده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی