|

سنگین ترین پیشنهاد مالی تاریخ به بارسلونا

پوما می خواهد با پیشنهادی 300 میلیون یورویی در سال بارسلونا را برای قطع همکاری با نایکی متقاعد کند.

لینک کوتاه کپی شد

تا چند سال پیش کمپانی پوما در رده بندی جهانی اسپانسرهای تیم های ورزشی یازدهم بود ولی به لطف استراتژی درست، اکنون پشت سر آدیداس و نایکی قرار دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ کمپانی پوما با ریاست جان دوناهو و نایب رئیسی اورتگا، حالا رتبه دوم را نشانه رفته و برای پیشی گرفتن از نایکی، بارسلونا را بهترین باشگاه ممکن می داند. 

1978457

آبی اناری ها از سال 1998 با نایکی قرارداد همکاری دارند و تا سال 2026 نیز این قرارداد معتبر است. بر اساس یک بند نایکی می تواند این همکاری را تا 2028 نیز ادامه دهد. شرکت آمریکایی به بارسا در سال 66 میلیون یورو پرداخت می کند که از این حیث بارسا در میان تیم های با بیشترین دریافتی از اسپانسر قرار نمی گیرد.

هفته پیش بود که اسپورت نوشت، بارسا پیشنهادی هنگفت از پوما دریافت کرده که این باشگاه را در صدر همه باشگاه های اروپا قرار خواهد داد.

در حال حاضر پوما اسپانسر اصلی باشگاه منچسترسیتی است و از سال 2019 که این همکاری شروع شد، متعهد به پرداخت 70 میلیون یورو در سال شد که اکنون به 160 میلیون یورو رسیده است. رئال مادرید با دریافت سالانه 120 میلیون یورو از آدیداس، پشت سر سیتی قرار دارد.

1975058

امروز اسپورت، جزئیاتی جدید از پیشنهاد پوما فاش کرده است. بر این اساس پوما می خواهد به بارسا سالانه 200 میلیون یورو بدهد و بر اساس یکسری بندها تا 300 میلیون یورو نیز خواهد رسید که می تواند بارسا را از شرایط بد اقتصادی کنونی نجات دهد.

در گزارش اسپورت آمده است که پوما نمی خواهد شخصا وارد جنگ با نایکی شود و از بارسا خواسته است تا خودش راهی برای قطع همکاری با نایکی پیدا کند. قرارداد بارسا و نایکی تا 2026 اعتبار دارد و قطعا بارسا در صورت فسخ یکطرفه، باید غرامت زیادی با نایکی بدهد. حالا توپ در زمین بارسلوناست و باید دید ضربه نهایی را چطور خواهد زد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی