|

بهترین خبر ممکن برای هواداران بارسلونا

پس از بازگشت به میادین در بازی نیمه نهایی سوپرکاپ برابر اوساسونا، پدری آماده است تا بارسا را مقابل رئال در فینال این تورنمنت همراهی کند.

لینک کوتاه کپی شد

پس از بازگشت به میادین در جریان دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل اوساسونا، پدری آماده است تا بارسلونا را مقابل رئال مادرید در فینال این تورنمنت نیز همراهی کند. مصدومیتی که ستاره خط هافبک بلوگرانا را از اواسط ماه دسامبر دور از میادین نگه داشته بود، به طور کامل رفع شده و این یعنی او می تواند پس از یک سال، دوباره در ال کلاسیکو بازی کند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نوشته موندو دپورتیوو، مصدومیت های متوالی پدری، باعث شدند این بازیکن نتواند بارسا را طی چهار ال کلاسیکوی قبلی همراهی کند. بارسا پس از سوپرکاپ 2023، 4 بازی رسمی مقابل رئال مادرید انجام داد. دو مورد از این ال کلاسیکو ها در لالیگا برگزار شدند و دو مورد هم در کوپا دل ری، سهم هر تیم هم از این چهار مسابقه، دو برد بود. پدری در حضور قبلی خودش در ال کلاسیکو، عملکرد بسیار درخشانی داشت و یک گل هم به ثمر رساند.

منابع نزدیک به بارسلونا می گویند که پدری یکی از چهار هافبک بارسلونا در ال کلاسیکوی سوپرکاپ خواهد بود. خط هافبک رئال مادرید تعدادی از خطرناک ترین بازیکنان تیم آنچلوتی را درون خودش جا داده و آمادگی پدری، برای ژاوی اهمیت فراوانی دارد تا بتواند از این آزمون سربلند خارج شود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی