|

مهاجم بارسا در سوپرکاپ به رئال رحم نمی‌کند

لواندوفسکی متوسط 1 گل در هر بازی سوپرجام اسپانیا را دارد و امشب در بهترین فرم به بازی فینال برابر رئال مادرید رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

پنجشنبه گذشته رابرت لواندوفسکی در پیروزی مقابل اوساسونا در نیمه نهایی سوپرجام گلزنی کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ستاره لهستانی در دققه 59 گل زد و آبی و اناری‌ها را در مسیر فینال قرار داد. یامال نیز در دقایق پایانی با زدن گل دوم برد بارسا را قطعی کرد.

برای لواندوفسکی، گلزنی در آن بازی امری حیاتی بود چرا که در 9 بازی قبلی تنها دو گل زده بود. درست است که او در بازی کوپا دل ری مقابل بارباسترو موفق به گلزنی شد، اما باید به این نکته اشاره کرد که گل او از روی نقطه پنالتی بود و ستاره لهستانی به یک گل در جریان بازی نیاز داشت.

1976989

از زمانی که لوا به بارسا پیوسته، او توانسته در سوپرجام اسپانیا سه گل بزند. سال قبل او دو گل به ثمر رساند از جمله گل در فینال برابر رئال. لوا به بتیس در نیمه نهایی نیز گل زده بود. سه گل در سه بازی سوپرجام، متوسط یک گل در هر بازی.

برای بارسلونا، داشتن لواندوفسکی در بهترین فرم یک تضمین واقعی است. یکی از دلایلی که بارسا در دو ماه اخیر نتایج خوبی کسب نکرده، به فرم نه چندان خوب لوا مربوط بوده است. او حالا در بهترین شرایط به رئال رسیده و می‌تواند امشب نقش مهمی در ال‌کلاسیکو داشته باشد.

1978454

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی