|

در جلسه خطیر و نکونام چه گذشت؟

مدیرعامل باشگاه و سرمربی این تیم در جلسه‌ای مهم به توافقاتی رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر اختلافات میان علی خطیر و جواد نکونام شنیده می‌شد اما مدیرعامل استقلال در ۲ روز اخیر به کمپ زنده یاد ناصر حجازی، جایی که آبی‌پوشان تمرینات آماده‌سازی خود را دنبال می‌کنند، رفت تا به شایعاتی که در این‌باره شنیده می‌شود، پایان دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ البته در حالی که مهم‌ترین اتفاق استقلال در ۴۸ ساعت گذشته دیدار خطیر و نکونام بوده است، کانال رسمی این باشگاه عکسی از این جلسه ۲ نفره که می‌تواند به تمام شایعات مرتبط با اختلاف سرمربی و مدیرعامل، منتشر نکرده است!

به نقل از ایرنا، خطیر امروز پس از اینکه تمرین به پایان رسید با نکونام جلسه‌‍ای را برگزار کرد. نشستی که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید و پشت درهای بسته برگزار شد و در جریان آن درباره تمام مسایل بحث و تبادل نظر کردند و در پایان به توافقات مهمی نیز دست یافتند.

امروز همچون روز گذشته مهم‌ترین مساله‌ای که میان خطیر و نکونام مطرح شد به نقل و انتقلات اختصاص داشت. سرمربی استقلال فهرستی را در اختیار خطیر قرار داده است، در این ۲ فهرست بازیکنانی وجود دارند که باشگاه استقلال در هفته‌های اخیر با آنها و یا مدیران برنامه‌شان مذاکراتی کرده است. نکونام اعتقاد دارد  کسب امتیاز در نیمه دوم لیگ برتر دشوار است و باید اشکالاتی که پیش از شروع تعطیلات وجود داشت، با جذب بازیکنان جدید برطرف شود. گفته می‌شود نکونام نام چند بازیکن را به خطیر اعلام کرده است تا در صورت نیاز با نفرات مد نظر او جابجا شوند!

سایر مباحث گفت‌وگوی بین خطیر نکونام، در خصوص جام حذفی و اردوی تدارکاتی بوده است. سرمربی استقلال تمایل دارد در صورتی که ایران به فینال جام ملت‌ها صعود کرد، باشگاه استقلال پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا استقلال با چند روز تاخیر و با تمام نفرات خود از جمله سید حسین حسینی و روزبه چشمی به مصاف مس رفسنجان برود. همچنین قرار است درباره محل برگزاری اردوی استقلال به زودی تصمیم‌گیری شود. گفته می‌شود محل برگزاری این اردو را نکونام مشخص خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی