|

واکنش متفاوت اسطوره استقلال به اخراج مهدی طارمی برابر سوریه

مجید نامجو مطلق: طارمی بازیکن کلیدی برای تیم است که پایه و اساس تاکتیک ما بر اساس بازی او بود و نبودنش ضرر بزرگی برای ما محسوب می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

مجید نامجو مطلق پیشکسوت استقلال در خصوص تقابل ایران و سوریه اظهار داشت: تیم ملی ما در این بازی در نیمه نخست عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت ولی همان مشکل همیشگی عدم تمرکز در استفاده از موقعیت‌ها باعث شد فرصت‌های زیادی از دست برود و گلر حریف هم البته توپ‌های خوبی مهار کرد. بعد از رسیدن به گل هم ما باز شانس زدن گل‌های بعدی را داشتیم ولی مثل بازی با امارات نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ وی افزود:

دقیقا همان اتفاق بازی با امارات را اینجا هم شاهد بودیم. رسیدن به گل و فرصت سوزی برای رسیدن به گل‌های بعدی، دادن پنالتی روی یک بی احتیاطی و تفاوتش اینجا بود که دیگر بیرانوند نتوانست ضربه را مهار کند و کار به تساوی کشید. در بازی با امارات هم اگر روی ضربه پنالتی گل خورده بودیم کارمان گره می‌خورد.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد:

شوک منفی به تیم ما اخراج طارمی بود و باعث شد دیگر نتوانیم در زمین خودمان را پیدا کنیم و خود کادرفنی هم مشخص بود به دنبال حفظ بازی و کشاندن به ضربات پنالتی بود. تعویض‌هایی که انجام شده نشان می‌دهد برای ضربات پنالتی صورت گرفته است. اینکه برای چنین موضوعی هم از قبل پلن داشتیم اتفاق خوبی است.

نامجو مطلق در ادامه گفت:

در کل بازی نیازی نبود انقدر گره بخورد. اگر ما به گل دوم می‌رسیدم شرایط بازی تغییر می‌کرد ولی فرصت سوزی‌ها باعث شد دیداری که خیلی راحت می‌توانستیم به برتری برسیم را انقدر سخت ببریم و این اتفاق خوبی نیست. هم یک مهره ارزشمند را در سخت‌ترین بازی ممکن از دست دادیم و هم انرژی بازیکنان تا حد زیادی برای بازی بعد گرفته شد و این مقابل ژاپن به ضرر ماست.

وی در مورد غیبت طارمی مقابل ژاپن عنوان کرد

طارمی یک بازیکن کلیدی و محوری برای تیم محسوب می‌شود که پایه و اساس تاکتیک تیم ما بر اساس بازی او بود و نبودنش ضرر بزرگی برای ما محسوب می‌شود. پر کردن جای خالی طارمی سخت است و باید دید کادرفنی چه تدبیری برایش خواهد اندیشید. شاید نیاز باشد در بازی بعد تغییر سیستم بدهیم. 

پیشکسوت فوتبال در مورد بازی ژاپن هم توضیح داد:

به نظرم برنده این دیدار شانس اول قهرمانی خواهد بود و این یک فینال زودرس برای ماست. اگر از این مرحله صعود کنیم می‌توانیم به طور جدی به قهرمانی در مسابقات فکر کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی