|

مدیرعامل ذوب آهن با استقلال مساله دارد یا نکونام؟

پرونده حضور اسلامی در استقلال بسته شده است.

لینک کوتاه کپی شد

محمدحسین اسلامی بازیکنی بود که جواد نکونام روی جذب او تاکید زیادی داشت و یکی از اولویت های لیست خرید سرمربی استقلال محسوب می شد. اما بند فسخ این بازیکن و مصاحبه های عجیب جواد نکونام، این انتقال را در حال حاضر منتفی کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ جواد نکونام چند روز پیش موضع گیری عجیبی علیه نیما نکیسا و محمد ربیعی انجام داد و مدعی شد آن ها چون پرسپولیسی هستند، به استقلال بازیکن نمی دهند. این موضوع بلافاصله با واکنش محمد ربیعی همراه شد و او اعلام کرد جواد نکونام را درک می کند ولی او پرسپولیسی نیست!

حالا پیگیری های خبرنگار طرفداری نشان می دهد پرونده حضور محمدحسین اسلامی در استقلال در مقطع فعلی به طول کامل بسته شده است. اینکه جواد نکونام روی جذب بازیکنی اصرار دارد و بعد علیه مدیرعامل و سرمربی همان تیم مصاحبه می کند، جای سوال دارد! از جواد نکونام که در لالیگا حاضر بوده بعید است چنین مصاحبه ای انجام دهد و خودش با دستان خودش انتقال را منتفی کند.

البته حق فسخ 15 میلیاردی این بازیکن هم مورد است که استقلال می تواند از آن استفاده کند ولی در حال حاضر مشکلات مالی اجازه این کار را به آبی پوشان نمی دهد.

البته رابطه جواد نکونام و نیما نکیسا از گذشته خوب نبوده و چندی پیش جواد نکونام در مصاحبه ای اینترنتی به نیما نکیسا کنایه زده بود و از عملکرد او در دورانی که هم تیمی بودند، انتقاد کرده بود.

رابطه بد این دو به دوران باشگاه پاس برمی گردد، جایی که این تحت هدایت مصطفی دنیزلی و مدیریت مصطفی آجورلو بود. 

بعد از مشکلی که بر سر بازوبند کاپیتانی رخ داد، بازوبند از نیما نکیسا گرفته و به جواد نکونام داده شد. در نهایت نیما نکیسا از پاس جدا شد.

نیما نکیسا اتفاقات رخ داده در آن زمان را از چشم جواد نکونام می دیدید و از همان زمان رابطه این دو نفر خوب نبود.

ولی صحبت های جواد نکونام در نوع خود خیلی عجیب است؛ او انتظار دارد علیه مدیرعامل و سرمربی یک باشگاه مصاحبه کند و بعد همان تیم، ستاره اش را در اختیار جواد نکونام قرار بدهد؟ آیا انجام چنین مصاحبه ای از جواد نکونام که همیشه حرف از حرفه ای گری زده، درست است؟

و پرسش دیگر این است که نیما نکیسا به عنوان بازیکن اسبق پرسپولیس، تا کنون صحبتی علیه استقلال داشته است؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی