|

ستاره استقلال قصد جدا شدن ندارد!

ارسلان مطهری قصد ندارد استقلال را ترک کند.

لینک کوتاه کپی شد

این بازیکن بعد از اینکه با نامه باشگاه استقلال مبنی بر عدم حضور درتمرینات مواجه شده به گوش مسئولان باشگاه رسانده که حاضر به غیبت در تمرینات نیست و به دلیل اینکه با باشگاه قرارداد دارد می‌خواهد همچنان دراین تیم به بازی ادامه دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در میانه‌های فصل جواد نکونام نسبت به ناآمادگی این بازیکن در یک نشست خصوصی ابراز ناراحتی کرده بود، اما به دلیل آنکه فضای تیم تحت تاثیر این ماجرا قرار نگیرد، تصمیم گرفت با ارسلان ادامه دهد، اما حالا که استقلال درحال جذب بازیکنان جدید است از سوی نکونام نام این بازیکن به باشگاه داده شده تا هرچه زودتر تکلیف خود را روشن کند.

درواقع کنار رفتن ارسلان از استقلال خواست سرمربی استقلال است و به همین دلیل نیز مسئولان باشگاه استقلال نامه‌ای به ارسداده‌اند تا دیگر در تمرینات حضور نیابد که ارسلان هم مخالفت کرده است. طبق قانون اگر مطهری نخواهد در تیم دیگری بازی کند باشگاه استقلال هیچ اقدامی نمی‌تواند در راستای فشار وارد کردن به این بازیکن انجام دهد و باید تمام حقوق این بازیکن را پرداخت کند. مطهری تا پایان فصل با استقلال قراداد دارد و طبق قوانین باشگاه استقلال باید حقوق این بازیکن را پرداخت کند. مگر اینکه باشگاه استقلال به طور توافقی نسبت به جدایی اقداماتی انجام دهد.  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی