|

ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی با آلومینیوم

اوسمار برای دیدار با آلومینیوم در اراک بازیکنان زیادی را در اختیار ندارد!

لینک کوتاه کپی شد

با پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 قطر، بازیکنان ملی‌پوش به تمرینات تیم‌های باشگاهی‌شان برگشتند تا مسابقات لیگ‌های داخلی دوباره از سر گرفته شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، طبق برنامه، نیم‌فصل دوم لیگ برتر و هفته شانزدهم لیگ برتر از چهارشنبه همین هفته آغاز می‌شود. اما بازی پرسپولیس در این هفته روز پنج شنبه و در اراک مقابل تیم آلومینیوم این شهر برگزار می‌شود.

پرسپولیس بعد از آخرین بازی نیم‌فصل اولش مقابل مس رفسنجان با شوک خبر جدایی یحیی گل‌محمدی مواجه شد. مدت‌ها طول کشید که تا سرمربی جدید انتخاب شود. در نهایت هم اوسمار ویرا دستیار برزیلی یحیی به عنوان سرمربی جدید معرفی شد.

در این مدت پرسپولیس چند بازیکن را از دست داد و چند بازیکن دیگر را هم جذب کرد. محمد عمری و میلاد سرلک برای گذراندن دوران سربازی به ملوان بندر انزلی پیوستند. عیسی آل کثیر به پرسپولیس برگشت و عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف هم به جمع شاگردان اوسمار اضافه شدند.

نکته مهم اما این است که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مالیات قرارداد بوژیدار رادوشویچ هنوز بسته است و این تیم فعلا نمی‌تواند از خریدهای جدیدش استفاده کند. به جز این امید عالیشاه هم در بازی با مس رفسنجان اخطار گرفت و چهار کارته شد و بازی با آلومینیوم را از دست داد.

حالا پرسپولیس نه تنها نمی‌تواند در بازی با آلومینیوم اراک از خریدهای جدیدش استفاده کند بلکه دست و بال سرمربی جدید این تیم نسبت به نیم‌‌فصل اول هم بسته‌تر است. او نسبت به بازی قبلی تیمش در لیگ، عمری، سرلک و عالیشاه را هم در اختیار ندارد.

به این ترتیب حدس زدن ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی روز پنج شنبه چندان سخت نیست. چون اوسمار گزینه‌های زیادی برای ترکیب اصلی تیمش ندارد و می‌شود حدس زد چه کسانی در اراک به زمین خواهند رفت.

علیرضا بیرانوند پس از بازگشت از اردوی تیم ملی باز هم مرد شماره یک پرسپولیس خواهد بود. محمد حسین کنعانی زادگان دیگر ملی‌پوش پرسپولیس هم در کنار گئورگی گولسیانی زوج این تیم در قلب خط دفاعی را تشکیل خواهند داد.

در پست دفاع چپ و با باز نشدن پنجره پرسپولیس، عبدالکریم حسن اجازه بازی ندارد و باز هم علی نعمتی بازی خواهد کرد. در دفاع راست هم مثل اغلب بازی‌‌های یکی دو فصل اخیر دانیال اسماعیلی‌فر بازی خواهد کرد.

به احتمال زیاد اوسمار در این مسابقه با دو هافبک دفاعی بازی را شروع می‌کند. این دو نفر مسعود ریگی و سینا اسدبیگی هستند که بعد از جدایی میلاد سرلک فرصت بیشتری برای بازی خواهند داشت.

جلوی این دو هافبک دفاعی هم 3 هافبک هجومی قرار می‌گیرند. سروش رفیعی در وسط، سعید صادقی در راست و مهدی ترابی در چپ. شهاب زاهدی هم که بهترین گلزن پرسپولیس در نیم‌فصل اول بود در نوک حمله بازی خواهد کرد.

البته چند نفر دیگر هم هستند که می‌توانند برای پرسپولیس بازی کنند اما احتمال حضورشان در بازی به عنوان بازیکن جانشین بیشتر است. وحدت هنانوف پس از بازگشت از جام ملت‌های آسیا دچار مصدومیت جزیی شده است و بعید است در ترکیب اصلی باشد. وحید امیری هم با رفع مصدومیتش به شرایط بازی رسیده است اما حضور او در ترکیب اصلی و از دقیقه اول خیلی ریسک دارد.

فرشاد فرجی، میلاد سورگی و محمد مهدی احمدی هم گزینه‌های بعدی تعویض هستند. نبیل باهویی هم در فهرست فروش قرار گرفته است و بعید است دیگر برای پرسپولیس بازی کند.

اما با یک اتفاق، احتمال دارد این ترکیب دچار تغییرات زیادی شود. اگر پرسپولیس بتواند ظرف امروز و فردا پنجره نقل و انتقلاتی‌اش را باز کند احتمال حضور عبدالکریم حسن و عیسی آل کثیر در ترکیب اصلی وجود دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی