|

قایدی ناجی فرهاد می شود؟

مهدی قایدی در ترکیب اصلی تیم کلباء برای بازی جام حذفی حضور دارد.

لینک کوتاه کپی شد

پس از سه شکست متوالی و تساوی در دیدار قبل برابر خورفکان، حالا الاتحاد کلباء در اندیشه شکستن طلسم ناکامی‌های خود و کسب پیروزی در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امارات موسوم به جام ریاست جمهوری است.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ببرها امروز به مصاف تیم دسته اولی دیبا الفجیره می‌روند و فرهاد مجیدی برای این مسابقه نیز با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود به میدان می‌رود و به دنبال کسب پیروزی در این دیدار است.

برخلاف بازی‌های قبلی، این‌بار مجیدی تصمیم گرفته تا از گلر دوم خود یعنی حمد المنصوری استفاده کند. محمد سبیل امروز بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته و به همراه والاس در قلب خط دفاعی به میدان می‌رود.

1992217

به مانند بازی‌های سابق باز هم مجیدی به سالم راشد اعتماد کرده و از او در سمت چپ خط دفاعی استفاده می‌کند. در سمت راست نیز عبدالعزیز الحمحمی به کار گرفته شده است.

فیلیپ کیس، هافبک خارجی کلباء در خط میانی حضور دارد و روی دست او، کایو ادواردو و دنیل بیسا بازی می‌کنند. وینگرهای کلباء نیز مهدی قایدی و اسپاداسیو هستند. در خط حمله نیز شاهد حضور احمد عامر هستیم که در بازی قبل تک گل تیمش را در لحظات پایانی بازی به ثمر رساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی