|

پیام احساسی مهدی قایدی برای فرهاد

بعد از جدایی مجیدی از اتحاد کلبا، مهدی قایدی برای این سرمربی پیامی احساسی را منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی که در این فصل نتوانست در فوتبال امارات عملکرد رضایت بخشی داشته باشد و با تیم اتحاد کلبا قادر به تکرار نتایج فصل گذشته‌اش نبود سرانجام از این تیم جدا شد هر چند که گفته می‌شود مجیدی حتی بعد از جدایی از تیم اتحادکلبا قصد بازگشت به ایران را ندارد و می‌خواهد کماکان در فوتبال امارات بماند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ با این حال بعد از گذشت کمتر از 24 ساعت از اعلام رسمی خبر توافق دوجانبه فرهاد مجیدی و اتحاد کلبا مبنی بر جدایی، مهدی قایدی برای وی پیامی احساسی منتشر کرده است؛ با شوی بوشهری که اتفاقا روزهای خوبی را هم در جام ملت‌های آسیا سپری کرد و توانست برای ایران هم 2 بار گلزنی کند با انتشار یک ویدیو در صفحه اینستاگرامی خودش و با نوشتن چنین پیام احساسی از حمایت فرهاد مجیدی نسبت به خودش قدردانی کرده است : " در مسیر زندگی، همسفرهای زیادی آدم را تا مقصد همراهی می‌کنند و اینکه چه کسی همسفرت شود، شاید مهمتر از این باشد که مقصدت کجاست، اگرچه همسفر خوب، آدم را حتما به مقصد خوب هم می‌رساند؛ من خوشحالم که در این سفر طولانی آدم های بزرگی همسفرم بودند و چقدر خوشبختم که بخش مهمی از زندگی ام را با شخص شما  گذراندم آقا فرهاد. دوست داشتم تا آخر این راه رو با هم بریم، ولی نشد آن گونه که شما برایم مربیگری کردید، من براتون شاگردی کنم… البته مطمئنم دوباره من و شما همسفر می‌شویم و آن بار حتما جبران می‌کنم. می‌دونم که در ادامه زندگی و حرفه‌ای‌ حتما مثل قبل موفق می‌شوید، چون یک مبارز هیچ‌وقت از نبرد عقب نمی‌کشد. همیشه تو قلب منی."  

 این صحبت‌ها درحالی مطرح شده است که مهدی قایدی از ابتدای فصل و به درخواست فرهاد مجیدی راهی تیم اتحاد کلبا شد تا این دو بعد از استقلال برای دومین بار با یکدیگر همکاری کنند.  

 باشوی بوشهری در این فصل و زیرنظر فرهاد مجیدی در 21 مسابقه‌ای که در رقابت‌های مختلف به میدان رفته موفق به زدن 8 گل شده و یک گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی