|

عصای دست اوسمار در بازی با پیکان

نمایش تکنیکی و تهاجمی اورونوف در مدت کوتاهی که در پرسپولیس حضور داشته، کاملا هواداران این تیم را به وجد آورده است.

لینک کوتاه کپی شد

اوستون اورونوف که بزرگ‌ترین انتقال درویش برای پرسپولیس محسوب می‌شود، طی همین مدت کوتاه توانسته کاملا نگاه‌ها را به سمت کیفیت فنی‌ نود جلب کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ هافبک تکنیکی پرسپولیس که در یکقدمی انتقال به استقلال قرار داشت اما ماجراهای شکل گرفته در این مسیر، او را به اردوگاه پرسپولیس کشاند.
اورنوف طی دیدارهای اخیر البته با بدشانسی‌هایی همراه بوده تا برای برپایی جشن گل خود با دردسر مواجه باشد. او که مقابل فولاد خوزستان اولین گل خود با پیراهن پرسپولیس را به ثبت رسانده، اگر گرفتار بدشانسی و فرصت سوزی نمی‌شد، شاید آمار بهتری نیز از این جهت در اختیار داشت.

با این حال برابر پیکان و به واسطه دفاع فشرده و قابل پیش‌بینی حریف، اوسمار باز دیگر نقش ویژه‌ای به او و البته ترابی سپرده است، دو بازیکنی که با قدرت تکنیکی بالا، از دقت ضربه زدن و شوتزنی خوبی نیز برخوردار هستند. موضوعی که در چنین دیدارهایی می‌تواند گره‌گشا محسوب شود . اوسمار البته از هافبک تکنیکی تیمش خواسته بیشتر در شرایط پاسور برای هم‌تیمی‌هایش ایفای نقش کند.

اوستون که از تکنیک قابل توجهی برخوردار است، در برخی لحظات بیشتر به ارائه تکنیک فردی توجه دارد و کادرفنی به دنبال این است تا از کیفیت او در راستای نتیجه گیری هر چه بیشتر تیم بهره ببرد.

کاملا قابل پیش‌بینی است که اورونوف با توجه به نمایش چند هفته اخیر خود می‌تواند برابر پیکان نیز مرد تاثیرگذار تیمش لقب گیرد و هواداران پرسپولیس نیز چشم انتظار تکرار نمایشی موفق از او هستند و باید دید قادر خواهد بود از سد تدابیر تدافعی رضا عنایتی عبور کند یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی