|

ستاره برزیلی در رئال ماندنی شد

با وجود دریافت پیشنهاد از چند تیم مطرح اروپایی و همچنین قطعی‌بودن حضور ام باپه در سانتیاگو برنابئو، رودریگو تمایلی به جدایی از رئال مادرید …

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می رسد انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید در تابستان 2024 قطعی است و سانتیاگو برنابئو از همین حالا خود را برای معارفه ستاره فرانسوی آماده کرده‌است،  با این حال پیوستن ام باپه به جمع شاگردان کارلو آنچلوتی، ابهاماتی را در مورد جایگاه برخی بازیکنان این تیم در ترکیب و نحوه چینش آن‌ها در فاز هافبک و تهاجمی به وجود آورده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ بدون شک کیلیان ام باپه یکی از مهره‌های ثابت رئال مادرید در فصل آینده خواهد بود و با توجه به اینکه کارلو آنچوتی یک ماه قبل از وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین بازیکن جهان در پست خود یاد کرد و همچنین جود بلینگام درخششی دور از انتظار داشته‌است، این شایعه به وجود آمده که رودریگو به نیمکت تبعید خواهد شد و او جایی برای حضور در ترکیب رئال مادرید نخواهد داشت. این در حالی است که آینده بازیکنان دیگری چون خوسلو، براهیم دیاز، اندریک و حتی آردا گولر نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته‌است.

رودریگو می‌خواهد در رئال مادرید بماند

برای رودریگو پیشنهادهای خوبی برای ترک باشگاه وجود دارد، به طوری که منچستریونایتد، منچسترسیتی، آرسنال، لیورپول و پاری سن ژرمن در صورت در دسترس بودن به جذب او علاقه مند هستند. با این حال، کادنا سر می گوید که او مصمم است در باشگاه بماند، صرف نظر از اینکه چه کسی وارد تیم شود. او که با رئال مادرید همه چیز را به دست آورده است، می خواهد دوباره این کار را انجام دهد و با احساس اینکه رئال مادرید بهترین پروژه جهان را دارد، می خواهد بخشی از آن باشد. از طرف دیگر، رودریگو عادت کرده که در سمت راست بازی کند و روی کاغذ، رقیبی برای خود در این پست نمی‌بیند، علاوه بر این، کارلو آنچلوتی نیز طرفدار بازی رودریگو است و تمایلی به خروج او از باشگاه ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی