|

ستاره بایرن مونیخ در یک قدمی رئال مادرید

توافق بین دیویس و مادریدی‌ها حاصل شده و تنها جلب نظر بایرن مونیخ باقی مانده است.

لینک کوتاه کپی شد

رسانه‌های اسپانیایی و به طور مشخص «آس» از نهایی شدن بخش مهمی از مذاکرات مسئولان رئال مادرید با آلفونسو دیویس، مدافع چپ کانادایی بایرن مونیخ خبر داده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ این رسانه می‌گوید به جز چند بند جزئی، توافق کامل بین کهکشانی‌ها و دیویس صورت گرفته و مشکلی در این بخش وجود نخواهد داشت. بخش مهم و نهایی این انتقال، توافق ۲ باشگاه بر سر مبلغ نهایی است. رئالی‌ها حاضرند مبلغی بین 25 تا 30 میلیون یورو بابت دیویس پرداخت کنند و این در حالی ست که بایرنی‌ها روی عدد 50 میلیون یورو مقاومت می‌کنند. حل این اختلاف 20 میلیون یورویی، آخرین مانع برای انتقال مدافع کانادایی به مادرید را از میان خواهد برداشت.

مجبور به درک متقابل

در موضوع آلفونسو دیویس، بایرنی‌ها مجبور به درک شرایط مدافع جوان خود هستند. مسئولان بایرن مونیخ تلاش زیادی برای حفظ ستاره 23 ساله خود کرده‌اند اما به نتیجه دلخواه نرسیده‌اند. دیویس تصمیم خود برای جدایی از بایرن را گرفته و به همین دلیل برای تمدید قرارداد رقم دستمزد بالایی را به باواریایی‌ها اعلام کرده است. دیویس حقوق 20 میلیون یورو سالانه را از مسئولان بایرن درخواست کرده؛ در حالی که کسی در مونیخ بیش از 14 میلیون یورو حقوق سالانه پرداخت نمی‌کند. در سوی دیگر ماجر چندی پیش مدیر برنامه‌های دیویس در گفتگویی با رسانه «بیلد» آلمان از «اولتیماتوم» بایرن به دیویس ابراز ناراحتی کرده بود. او در این مورد گفت: «اینکه آنها به ما برای تعیین وضعیت قرارداد هشدار داده‌اند، ناعادلانه است. یک سال پیش مذاکرات ما با آنها خوب پیش می‌رفت و در آستانه تمدید قرارداد بودیم که تغییرات زیادی در کادر مدیریتی باشگاه اتفاق افتاد. با ورود افراد جدید به باشگاه دیگر خبری از ادامه مسیر تمدید قرارداد نشد و من در تمام این مدت تلاش خودم را کردم. حالا آلفونسو در برابر مهمترین قرارداد زندگی خود قرار گرفته به نظر می‌رسد بدون توجه به نام‌ها باید تصمیم خودمان را بگیریم.»

فرمول کروس برای دیویس

رئالی‌ها سال 2014 تونی کروس، پدیده آن زمان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را با تنها 25 میلیون یورو به خدمت گرفتند؛ رقمی که برای یکی از بهترین استعدادهای فوتبال دنیا بسیار ناچیز به نظر می‌رسید. آن زمان تنها یک سال از قرارداد کروس با بایرن باقی مانده بود و رئالی‌ها با دانستن این موضوع با او به توافق رسیدند. بایرن یا باید با رقمی نزدیک به عدد دلخواه رئالی‌ها کنار می‌آمد یا کروس رو به طور رایگان به مادرید می‌فرستاد. شرایط در نهایت باعث شد وضعیت مطابق میل کهکشانی‌ها پیش برود. 10 سال پس از آن خرید رویایی، رئالی‌ها در شرایط مشابهی قرار گرفته‌اند. قرارداد دیویس با بایرن تابستان 2025 به پایان می‌رسد و باواریایی‌ها یا باید این ستاره را رایگان به مادرید بفرستند یا همین تابستان و با مبلغی نزدیک به عدد دلخواه فلورنتینو پرس این انتقال را نهایی کنند. به نظر می‌رسد در نهایت  انتقال با عددی نزدیک به 30 میلیون یورو نهایی شده و دیویس تابستان پیش رو و در آستانه جام جهانی به رئال مادرید بپیوندد.

فرلان مندی و فران گارسیا، یکی باید برود

سخت‌ترین تصمیم پیش رو برای سمت چپ خط دفاعی، فروش یکی از ۲ گزینه فرلان مندی و فران گارسیا است که کادر فنی و مدیریتی باشگاه را از هم جدا می‌کند. کادر مدیریتی رئال مادرید اعتقاد دارد فرلان مندی گزینه بهتری برای فروش محسوب می شود. او 28 ساله شده و مشتریان بیشتری دارد و البته از آینده فوتبالی کوتاه‌تری نسبت به گارسیا برخوردار است. از سوی دیگر آنچلوتی علاقه بیشتری به مندی دارد. به نظر او مندی از نظر دفاعی بهترین بازیکن دنیا در پست خودش است. این اختلاف نظر در صورت پیوستن دیویس به جمع کهکشانی‌ها احتمالا در نهایت به فروش فران گارسیا و نیمکت نشینی مندی ختم شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی