|

سرنوشت مدافعان بارسلونا در دست یک بازیکن است!

ماندن یا رفتن رونالد آرائوخو می تواند همه چیز را در مورد نقل و انتقالات تیم بارسلونا تغییر دهد.

لینک کوتاه کپی شد

رونالد آرائوخو بارها به شکلی علنی علاقه خود را برای ماندن در بارسلونا نشان داده است و بارسلونا هم مصمم به حفظ اوست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ با این حال، با وجود آغاز مذاکرات برای قرارداد جدید ماه ها پیش، هنوز توافقی حاصل نشده است. آینده او تأثیر زیادی بر نحوه عملکرد و برنامه ریزی بارسلونا با باقی نقل و انتقالات تابستانی خواهد گذاشت.

آینده نامشخص آرائوخو

آینده این مدافع اهل اروگوئه هنوز مشخص نیست. بسیاری از منابع معتقدند که آبی اناری ها مجبور خواهند بود امسال یک ستاره بزرگ خود را بفروشند و آرائوخو یکی از بازیکنان کلیدی آنهاست که می‌تواند با مبلغ هنگفتی به فروش برسد. گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که اگر بارسلونا پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای آرائوخو دریافت کند، آن را بررسی خواهد کرد. 

سرنوشت همه به او وابسته است! 

به گزارش رلوو، بقیه مدافعان بارسلونا منتظر مشخص شدن وضعیت او هستند. اگر آرائوخو بماند، به این معنی است که اکثر مدافعان دیگر این تیم، از جمله ژول کونده و آندریاس کریستنسن، در بازار نقل و انتقالات قرار خواهند گرفت. در همین حال، احتمال خروج اینیگو مارتینز در صورت ماندن آرائوخو وجود دارد، اما در صورت جدایی بازیکن اروگوئه ای، شانس او برای ماندن به طور قابل توجهی افزایش می یابد؛ او می خواهد دقایق بازی بیشتری دریافت کند. 

وضعیت مدافعان جوان

پائو کوبارسی، تحت هر شرایطی در بارسلونا می مانند، در حالی که بازیکنانی مانند اریک گارسیا و میکاییل فایه هم می توانند از این انتقال تاثیر بپذیرند. بارسلونا پیشنهادات برای آنها را نیز بررسی خواهد کرد و باز هم برای فروش کلمن لنگله تلاش می کند؛ پروژه ای که دو تابستان قبلی هم در دستور کار باشگاه قرار داشت. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی