|

جذابیت عجیب در قعر جدول لیگ برتر

درحالیکه بیشتر نگاه‌ها به سمت کورس قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس است، در انتهای جدول جدال مرگ و زندگی بین 3+3 تیم در جریان است.

لینک کوتاه کپی شد

هیجان و گرمای پایین جدول برای گرفتن جشن بقا، اگر بیشتر از بالای جدول نباشد، قطعا کمتر نخواهد بود.

صنعت نفت

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی،  با 13 امتیاز از 21 بازی در قعر جدول قرار دارند و به تازگی اقدام به تغییر سرمربی روی نیمکت‌شان هم کرده‌اند. بردی در 10 بازی آخر ندارند به علاوه اینکه هنوز در خانه نیز صاحب 3 امتیاز کامل نشده‌اند. مرور 9 بازی بعدی با سفر به انزلی و اراک و میزبانی از سپاهان، پرسپولیس و تراکتور نشان می‌دهد اوضاع چقدر برای ضعیف‌ترین خط دفاع فصل بغرنج است.

نساجی

  با 15 امتیاز روی پله پانزدهم قرار دارند و جز برد برابر شمس‌آذر، نسخه ساکت الهامی روی نیمکت هنوز جوابی نداده است. راه حل ماندگار شدن نساجی در لیگ برتر، برتری در بازیهای خانگی است که با توجه به میزبانی از ملوان، تراکتور، پرسپولیس و استقلال کار راحتی نخواهد بود. 2 سفر به اصفهان و 2 بازی 6 امتیازی بیرون از خانه هم پیش روی آنها قرار دارد. 

استقلال خوزستان

تنها تیم بین مدعیان اصلی سقوط هستند که هنوز دست به تغییر سرمربی نزده‌اند و فعلا با پورموسوی به کارشان ادامه می‌دهند. گرفتن 7 امتیاز از 5 بازی آخر، آنها را به بقا امیدوار کرده است که البته کار سختی به نظر می‌آید. 2 سفر به خانه سپاهان و پرسپولیس در پیش دارند ولی امید اصلی‌شان، بازیهای 6 امتیازی مستقیم با سایر کاندیداهای سقوط است.

هوادار

19 امتیاز از 20 بازی دارند و فقط یکی از 5 بازی آخرشان را برده‌اند. شوک مسعود شجاعی حالا با دو باخت پیاپی برابر تراکتور و استقلال، کاملا از بین رفته است. یکی از دلایل حضور در اینجای جدول، انتخاب اشتباه ابتدای فصل برای نیمکت بود. هوادار در ادامه مسیر باید به مصاف گل‌گهر و پرسپولیس و ملوان و سپاهان برود (که 3 تای آخر، پیاپی خواهد بود) که بازیهای سختی است.

فولاد

از پنجمین صاحب نیمکت هم رونمایی شد: عبدالله ویسی؛ مردی که فصل قبل توانست عملیات بقا را در آبادان با موفقیت انجام بدهد. 5 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند ولی نبردن 4 بازی آخر یعنی اوضاع خیلی زود خطرناک می‌شود اگر تغییری ایجاد نشود. 4 سفر سخت به خانه شمس‌آذر، استقلال، نساجی و آلومینیوم دارند ولی شاید در 2 بازی پیشِ رو، قصه گل و بلبل شود.

پیکان

  2 برد پیاپی برابر سپاهان و ملوان، قصه پیکان را کاملا تغییر داد. بقای آنها تقریبا قطعی است اگر با همین روند جلو بروند و از هر 4 بازی، 5 تا 6 امتیاز بگیرند. 2 میزبانی سخت در 3 بازی پایانی فصل از تراکتور و استقلال دارند و باید قبل از رسیدن بازیها به آن هفته، کارشان را انجام داده و به طور کامل دغدغه سقوط را از بین ببرند.

فینال‌های انتهای جدول

هفته 22: پیکان با استقلال خوزستان/ فولاد با هوادار

هفته 23: استقلال خوزستان با صنعت نفت

هفته 24: پیکان با هوادار

هفته 25: هوادار با صنعت نفت

هفته 27: استقلال خوزستان با نساجی

هفته 29: هوادار با نساجی/ فولاد با پیکان

  هفته 30: نساجی با فولاد/ استقلال خوزستان با هوادار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی